Степінь з цілим показником. Контрольна робота

Додано: 14 грудня 2020
Предмет: Алгебра, 8 клас
Тест виконано: 12 разів
13 запитань
Запитання 1

Обчислити:

варіанти відповідей
Запитання 2

Спростити вираз: 1,5х-3у-4· 6х3у5

варіанти відповідей

-9х-6у-9

-7,5у-9

9у 

7,5х6у9

Запитання 3

Що більше: 3·10-2 чи 3·10-7 ?

варіанти відповідей

3 ⋅10-2

3⋅10-7

рівні

не можливо визначити

Запитання 4

Яке з наведених чисел записане в стандартному вигляді? 

варіанти відповідей

417

31,5⋅103

0,47⋅10-2

3,5⋅10-3

Запитання 5

Обчислити: 8-6·46

варіанти відповідей

2

0

212

Запитання 6

Виконайте ділення та подайте результат в стандартному вигляді: 

варіанти відповідей

0,5⋅107

5⋅106

0,5⋅10-7

0,05⋅103

5⋅108

Запитання 7

Спростити вираз:  

варіанти відповідей

27

-3

Запитання 8

Функцію задано формулою

Визначити значення функції, якщо значення аргументу дорівнює - 2.

варіанти відповідей

-4

-1

0,5

1

Запитання 9

Через яку з наведених точок проходить графік даної функції?

варіанти відповідей

(0; 1)

(-2; -1)

(1; 0)

(-2; 1)

Запитання 10

Знайти значення аргументу заданої функції, при якому значення функції дорівнює 0,2.

варіанти відповідей

- 15

- 6

- 0,6

6

Запитання 11

Графік даної функції проходить через точку А(-3; 3). Через яки ще точки проходить графік даної функції?

варіанти відповідей

(-1; 9)

(1; -9)

(9; -9)

(3; -3)

(-1; 1)

Запитання 12

Розв'язати графічно рівняння. У відповідь записати добуток коренів рівняння. Якщо корінь один, то записати його значення, якщо коренів немає, то записати число 0.

варіанти відповідей

0

-4

2

-2

1

Запитання 13

Розкласти на множники: х-2 - 25

варіанти відповідей

-4 -5)(х-4 +5)

-1 - 25)(х-1 + 25)

-2 - 5)(х-2 + 5)

(х - 5)(х + 5)

-1 - 5)(х-1 + 5)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест