Степінь з натуральним показником

Додано: 29 жовтня
Предмет: Алгебра, 7 клас
11 запитань
Запитання 1

Подайте степінь (x+y)5 у вигляді добутку.

варіанти відповідей

(x + y)(x + y)⋅(x + y)⋅(x + y)

(x + y)(x + y)⋅(x + y)

(x + y)(x + y)⋅(x + y)⋅(x + y)⋅(x + y)

(x + y)(x + y)⋅(x + y)⋅(x + y)⋅(x + y)(x + y)

Запитання 2

Спростіть вираз 2m⋅2m⋅2m⋅2m, замінивши добуток однакових множників степенем.

варіанти відповідей

2m4

2m5

(2m)5

(2m)4

Запитання 3

Знайдіть значення виразу (–0,8)3.

Запитання 4

Знайдіть значення виразу (–0,8)3.

варіанти відповідей

0,512

-0,512

5,12

-0,0512

Запитання 5

Серед поданих виразів оберіть ті, значення яких є додатними числами:

1. (–0,3)4;

2. (–0,3)7;

3. -(-0,3)5

4. 04

варіанти відповідей

1, 3, 4

1 і 3

2 і 3

1, 2, 3, 4

Запитання 6

Порівняйте значення виразів (1+2+3)3 та 13+23+33.



варіанти відповідей

(1+2+3)3 > 13+23+33.

(1+2+3)3 < 13+23+33.

(1+2+3)3 = 13+23+33.

неможливо визначити

Запитання 7

Обчисліть: 82 –110


варіанти відповідей

54

64

63

65

Запитання 8

Не виконуючи обчислень, порівняйте: (–0,12)11 та (–0,11)12.


варіанти відповідей

(–0,12)11 < (–0,11)12

(–0,12)11 = (–0,11)12

(–0,12)11 > (–0,11)12

неможливо визначити

Запитання 9

Обчисліть значення виразу 4x2–x3, якщо x=–3.

варіанти відповідей

-9

9

-63

63

Запитання 10

Розв’яжіть рівняння: x4 = –16.


варіанти відповідей

x = 2

x = 2 або x = -2

коренів немає

безліч коренів

Запитання 11

Розташуйте в порядку зростання:0,32; –52; 0,13; 71.

варіанти відповідей

–52; 0,13; 0,32; 71.

0,32; –52; 0,13; 71.

71; –52; 0,13; 0,32.

0,32; –52; 71; 0,13.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест