Подайте степінь (x+y)5 у вигляді добутку.
Спростіть вираз 2m⋅2m⋅2m⋅2m, замінивши добуток однакових множників степенем.
Знайдіть значення виразу (–0,8)3.
Знайдіть значення виразу (–0,8)3.
Серед поданих виразів оберіть ті, значення яких є додатними числами:
1. (–0,3)4;
2. (–0,3)7;
3. -(-0,3)5
4. 04
Порівняйте значення виразів (1+2+3)3 та 13+23+33.
Обчисліть: 82 –110
Не виконуючи обчислень, порівняйте: (–0,12)11 та (–0,11)12.
Обчисліть значення виразу 4x2–x3, якщо x=–3.
Розв’яжіть рівняння: x4 = –16.
Розташуйте в порядку зростання:0,32; –52; 0,13; 71.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома