Непрямий порядок слів має речення...
Неповні прості речення найчастіше вживають у стилі...
Складнопідрядні речення з підрядними умови, причини й наслідку найчастіше вживають у текстах...
До інформаційних жанрів належать...
До діалогічних жанрів належать усі названі, ОКРІМ...
До оцінювальних жанрів належать...
Інформаційні виступи всіх жанрів мають усі названі загальні вимоги, ОКРІМ...
Жанр, мета якого — висловити негативне оцінне ставлення
мовця до адресата, - це...
Реквізитами характеристики є всі названі, ОКРІМ...
Небажаною є етикетна форма...
Небажаною є етикетна форма...
Помилковою є етикетна форма...
Лексичної помилки НЕМАЄ в рядку...
Помилку в написанні імені по батькові допущено в рядку...
Правильно написано всі слова в рядку...
На перший склад падає наголос...
Пунктуаційну помилку допущено в реченні...
Суфікс -ищ- має однакове значення в усіх словах, ОКРІМ...
На третій склад наголос падає в словах усіх рядків, ОКРІМ...
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Надворі було по/особливому тихо. (2) По/зимовому небу пропливав, загортаючись у діряву ковдру з хмар надломлений місяць, схожий на тріснуту крижинку. (3). А поруч з ним поблискували зорі, вимальовувалися непевні перші промені. (4) Неохоче вставало заспане сонце і, мабуть, хотіло якось по/своєму розпочати цей день. (5) Але зима, відвойовуючи останні холодні дні, вирішила по/іншому і все сипала білі сніжинки, закриваючи сонне світило. (6) Усе, окрім тонесенької смуги над (…), уже перетворилося на щільну білу завісу, що огортала землю, не давала їй прокинутися.
Пунктуаційну помилку допущено в реченні...
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Надворі було по/особливому тихо. (2) По/зимовому небу пропливав, загортаючись у діряву ковдру з хмар надломлений місяць, схожий на тріснуту крижинку. (3). А поруч з ним поблискували зорі, вимальовувалися непевні перші промені. (4) Неохоче вставало заспане сонце і, мабуть, хотіло якось по/своєму розпочати цей день. (5) Але зима, відвойовуючи останні холодні дні, вирішила по/іншому і все сипала білі сніжинки, закриваючи сонне світило. (6) Усе, окрім тонесенької смуги над (…), уже перетворилося на щільну білу завісу, що огортала землю, не давала їй прокинутися.
Окремо в тексті треба писати сполуку слів...
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Надворі було по/особливому тихо. (2) По/зимовому небу пропливав, загортаючись у діряву ковдру з хмар надломлений місяць, схожий на тріснуту крижинку. (3). А поруч з ним поблискували зорі, вимальовувалися непевні перші промені. (4) Неохоче вставало заспане сонце і, мабуть, хотіло якось по/своєму розпочати цей день. (5) Але зима, відвойовуючи останні холодні дні, вирішила по/іншому і все сипала білі сніжинки, закриваючи сонне світило. (6) Усе, окрім тонесенької смуги над (…), уже перетворилося на щільну білу завісу, що огортала землю, не давала їй прокинутися.
Замість крапок у шостому реченні можна вставити всі слова, ОКРІМ...
Однаковий звук позначають букви, підкреслені в окремих словах речення...
Установіть відповідність
Член речення Приклад (виділене слово)
1. Підмет А Твої слова завжди переконливі.
2. Присудок Б Говорити – срібло, мовчати – золото.
3. Обставина В Квіти дарують без приводу тільки романтики.
4. Означення Г Промені сонця в цю пору ще не сміливі.
Д Поїду слухати ліс сама.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома