Структурні рівні всесвіту. Види взаємодій.

Додано: 11 травня 2023
Предмет: Фізика, 9 клас
Тест виконано: 85 разів
11 запитань
Запитання 1

Обери всі якісно різні рівні, на які наука поділяє всі об'єкти Всесвіту

варіанти відповідей

мінісвіт

мікросвіт

просто світ

макросвіт

гігасвіт

мегасвіт

Запитання 2

Як називають всю доступну для спостереження частину матеріального світу

варіанти відповідей

галактика

космос

всесвіт

коло огляду

Запитання 3

Релятивістська механіка описує властивості об'єктів

варіанти відповідей

мікросвіту

макросвіту

мегасвіту

Запитання 4

Класична механіка, в основу якої покладено закони механіки Ньютона, описує властивості об'єктів

варіанти відповідей

тільки мікросвіту

тільки макросвіту

тільки мегасвіту

макросвіту і мегасвіту

будь-яких об'єктів

Запитання 5

Ядро атому оксигену є об'єктом

варіанти відповідей

мікросвіту

макросвіту

мегасвіту

Запитання 6

Обери всі об'єкти, що належать до макросвіту

варіанти відповідей

Місяць

телескоп

зірка

фотографія Венери

електрон

електронний мікроскоп

Запитання 7

Небесне тіло має розмір 5 000 000м і масу 75 000 000 000 т.

Воно належить до об'єктів

варіанти відповідей

мікросвіту

макросвіту

мегасвіту

неможливо визначити

Запитання 8

Обери всі фундаментальні взаємодії в природі

варіанти відповідей

радіаційна

механічна

гравітаційна

електромагнітна

електрична

сильна

потужна

слабка

Запитання 9

Прикладом електромагнітної взаємодії є

варіанти відповідей

притягяння електрона до протона в складі нейтрона

притягання вільного електрона до поверхні Землі

вияви сили пружності

вияви сили Ампера

Запитання 10

Взаємне притягання двох нейтронів в складі ядра гідрогену є проявом

варіанти відповідей

гравітаційної взаємодії

сильної взаємодії

слабкої взаємодії

електромагнітноївзаємодії

Запитання 11

Певне фізичне тіло має масу 0,000 000 004 мг і розмір

0,000 000 002 мм. До якого структурного рівня всесвіту воно належить

варіанти відповідей

мікросвіт

макросвіт

мегасвіт

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест