Через критичні виступи проти влади Василя Стуса називають
А дисидентом
Б постмодерністом
В емігрантом
Г неокласиком
Д шістдесятником
Поезії Василя Стуса "Крізь сотні сумнівів я йду до тебе..." і "Господи, гніву пречистого..." за жанром
А елегії
Б сонети
В панегірики
Г послання
Д медитації
Творчість В .Стуса поділяється на
А 6 періодів
Б 8 періодів
В 3 періоди
Г 4 періоди
Д 9 періодів
Стоїчна лірика Василя Стуса - це
А лірика наповнена патріотичними мотивами
Б лірика наповнена романтичним змістом
В лірика, яка оспівує античних героїв
Г лірика, в якій утверджується думка про нескореність, стійкість, важливість не втрачати людську гідність за будь-яких обставин
Д лірика, яка опівує красу та неповторність жінки
Екзистенціалізм - це напрям у літературі і філософії, що
А відображення загостреного суб'єктивного світобачення через гіпертрофоване авторське «Я», напругу його переживань та емоцій, бурхливу реакцію на дегуманізацію суспільства, знеособлення в ньому людини, на розпад духовності, засвідчений катаклізмами світового масштабу початку XX ст.
Б заснований на принципі безпосередньої фіксації вражень, спостережень, співпереживань
В самосвідомим розривом із традиційними стилями в поезії та віршах.
Г Мистецтво антигуманізму, яке має відбити настання часу техніки
Д позиціонує і досліджує людину як унікальну духовну істоту, що здатна до вибору власної долі.
Вірші Василя Стуса "Крізь сотні сумнівів я йду до тебе..." і "Господи, гніву пречистого..." належать до лірики
А філософської
Б інтимної
В пейзажної
Г громадянської
Д патріотичної
Скільки років прожив Стус?
. Вставте пропущене слово:
Отож, - на світ, за діло – чарувати!
Агов, мої маленькі….!
А квіточки
Б чортенята
В зайченята
Г галченята
Д козачата
Творчість Юрія Андруховича належить до літературного напряму:
А авангардизм
Б неоромантизм
В постмодернізм
Г модернізм
Д сентименталізм
Постмодернізм - це
А це філософський і мистецький рух, який поряд з культурними течіями та змінами виник через широкомасштабні та далекосяжні трансформації у західному суспільстві в кінці 19 — початку 20 століть
Б одна зі світонастанов модернізму, скерована на руйнування традиційних художніх законів, форм
В авангардний напрям у мистецтві, що розвинувся на початку XX століття здебільшого в Італії й відстоював крайній формалізм, пропагував культ індивідуалізму, відкидав загальноприйняті мовні та поетично-мистецькі норми.
Г світоглядно-мистецький напрям, який стирає грані між високим мистецтвом і кітчем, переоцінює традиції авангардизму та модернізму; визнає прогрес лише як неспростовану ілюзію.
Д стиль у світовому мистецтві (живописі, скульптурі, музиці, літературі) та архітектурі кінця 18 — початку 19 ст.
Провідний мотив вірша Ю.Андруховича "Пісня мандрівного спудея"
А неординарна особистість у навколишньому світі
Б захоплення творчістю, яка не знає приписів, заборон і перешкод
В викриття антигуманних виявів суспільного устрою в проекції на історію України.
Г пошук ліричним героєм втраченої гармонії з природою
Д гімн життю і молодості
Від якої хвороби потерпав Грицько - головний герой твору "Потрапити в сад"?
А нежить
Б чорна хвороба
В туберкульз
Г проказа
Д вовча хвороба
Найулюбленіша Грицькова їжа
А Котлети
Б Борщ з пампушками
В Хліб із цибулею
Г Горілка та сало з хлібом
Д Пиво з копченою рибою
Яка причина хвороби Грицька?
А І сам не знав причину
Б Хвороба була вроджена
В Від переляку, що ледве не потонув
Г Через німця – жартівника
Д Через помилку лікарів
Микольцо любив, як Грицько читав йому...
А казки
Б Біблію
В "Кобзаря"
Г твори Григорія Сковороди
Д твори Лесі Українки
Про яке ставлення Грицька, головного героя твору «Потрапити в сад», до Стьопи свідчать рядки:
«Він дивився, як Стьопа, нагинаючись під вітром, побіг до чайної. Спина його була геть у вапні.
— Біда, — сказав Грицько. — Біда».
А Співчуття й жалість, що деградує здібна, майстровита людина
Б Дивиться на нього як на такого ж, як і сам він, приреченого чоловіка
В Зневагу, що, будучи здоровим і маючи ремесло, не здатен жити повноцінним життям
Г Дивується, як жорстоко доля крутить людьми
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома