Створення лінійних проєктів

Додано: 6 березня
Предмет: Інформатика, 5 клас
18 запитань
Запитання 1

Як ще називають виконавців у Scratch?

варіанти відповідей

героями

учасниками

спрайтами

Запитання 2

Як створити новий спрайт у проєкті?


варіанти відповідей

Обрати готовий об’єкт з бібліотеки спрайтів.

Намалювати у графічному редакторі, убудованому в середовище Scratch 2.

Уставити з файла.

Сфотографувати камерою, підключеною до комп’ютера.

Всі варіанти відповіді вірні.

Запитання 3

Чи можна у Scratch намалювати виконавця самостійно?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 4

Скрипти - це..

варіанти відповідей

завдання для виконавця

вимоги для виконавця

програми для виконавця

команди для виконавця

Запитання 5

Вкажіть на кнопку Обрати готовий об'єкт з бібліотеки спрайтів

варіанти відповідей
Запитання 6

Вкажіть на кнопку Намалювати об'єкт у графічному редакторі в середовищі Scratch

варіанти відповідей
Запитання 7

Завантажити програмне середовище Скретч можна за допомогою значка

варіанти відповідей
Запитання 8

Запуск програми в середовищі Скретч відбувається за допомогою інструмента

варіанти відповідей
Запитання 9

Вкажіть на Сцену у вікні середовища Скретч

варіанти відповідей
Запитання 10

Вкажіть на Контейнер команд виділеної групи у вікні середовища Скретч

варіанти відповідей
Запитання 11

Навіщо герою костюм(образ)?

варіанти відповідей

щоб не змерзнути

для анімації

щоб було гарно

Запитання 12

Що означає ця кнопка?

варіанти відповідей

запустити програму

видалити все

зупинити програму

Запитання 13

Даний елемент блок-схеми призначений для

варіанти відповідей

початку алгоритму

виведення результату

введення даних

виконання дій

Запитання 14

Даний елемент блок-схеми використовується для

варіанти відповідей

визначення початку виконання алгоритму

визначення закінчення виконання алгоритму

введення даних

виведення результатів

Запитання 15

Алгоритмічна структура, яка використовується для подання послідовного набору команд, що виконуються одна за одною


варіанти відповідей

Слідування

Розгалуження

Повторення

Запитання 16

Файли, які відкривають і створюють у середовищі Скретч, називають

варіанти відповідей

програмою

проєктом

алгоритмом

контейнером

Запитання 17

Виконавець у середовищі Скретч є об’єктом і має свої властивості:

варіанти відповідей

Ім’я

 Аромат

Розмір

Початковий напрямок руху

Запитання 18

Набір команд, які може виконати виконавець, - це

варіанти відповідей

 програма

алгоритм

 команда

система команд

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест