Створення малюнків за готовими алгоритмами в середовищі Скретч

Додано: 27 квітня 2020
Предмет: Інформатика, 2 клас
Тест виконано: 299 разів
6 запитань
Запитання 1

З якої команди починається створення алгоритму у середовищі Скретч?

варіанти відповідей
Запитання 2

Які команди з різних блоків потрібні для того, щоб виконавець зміг намалювати пряму лінію?

варіанти відповідей
Запитання 3

Якою кнопкою запускають до виконання створений алгоритм у середовищі Скретч?

варіанти відповідей
Запитання 4

Який розмір олівця потрібно вибрати, щоб намалювати найтовщу лінію?

варіанти відповідей

5

10

1

Запитання 5

Яка команда в середовищі Скретч замінює інструмент Гумка графічного редактора?

варіанти відповідей
Запитання 6

Які команди зображено?

варіанти відповідей

Повернути праворуч

Повернути ліворуч

Намалювати коло

Змінити кут повороту

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест