Створення програм з кнопками та написами

Додано: 15 квітня 2021
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 27 разів
10 запитань
Запитання 1

Кнопка в Python це -

варіанти відповідей

Batton

Bytton


Button

Запитання 2

Коли кнопка створена її потрібно розмістити на вікні, для цього використовують метод...

варіанти відповідей

place()

Tk()


mainloop()

Запитання 3

Label – це...

варіанти відповідей

це віджет, призначений для відображення напису без можливості редагування його користувачем

 це віджет, призначений для відображення напису з можливістю редагування його користувачем

Запитання 4

Чи погоджуєтесь ви з твердженням: Віджет Label має ті ж самі властивості, що і кнопка

варіанти відповідей

Ні

Так

Запитання 5

Метод - це...

варіанти відповідей

(в обєктно-орієнтованому програмуванні) програма , що використовується виключно разом з видами

 підпрограма (процедура, функція), що змінюється виключно разом з видами

(в обєктно-орієнтованому програмуванні) підпрограма (процедура, функція), що використовується виключно разом з об’єктом

Запитання 6

Для того щоб перенести текст на наступний рядок в текст вставляють код переносу. Як він виглядає?

варіанти відповідей

bg=

\n

fg=

\\fh

Запитання 7

Оберіть модуль для створення графічних інтерфейсів

варіанти відповідей

turtle

Tkinter

Django

Pygame

Запитання 8

Оберіть конструктор для створення кнопки

варіанти відповідей

Entry()

Canvas()

Button()

Label()

Запитання 9

Оберіть конструктор для створення напису

варіанти відповідей

Entry()

Canvas()

Button()

Label()

Запитання 10

Оберіть правильні твердження щодо програми, яка містить такий код:


btn.place(x=200,y=300,width=80,height=40)

варіанти відповідей

btn– це назва об’єкта

place – це метод, що розміщує кнопку по заданих координатах

width=80 – це висота кнопки

height=40 – це ширина кнопки

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест