Сучасні інформаційні технології в навчанні

Додано: 9 травня 2020
Предмет: Інформатика
Тест виконано: 2113 разів
15 запитань
Запитання 1

Що таке інформаційні технології?

варіанти відповідей

Сукупність методів, виробничих процесів і програмно-технічних засобів, інтегрованих з метою збирання, опрацювання, зберігання, розповсюдження, показу і використання інформації в інтересах її користувачів


Упорядкована сукупність і послідовність методів і процесів, які забезпечують реалізацію проекту дидактичного процесу і досягнення діагностованого результату

Процес послідовних, цілепокладаючих суб'єктно-суб'єктних відносин і дій, у ході якого відбувається об'єктивація здібностей людини і створюються умови для формування його потреби до активного соціального функціонування

Запитання 2

Якого виду сучасних інформаційних технологій не існує?

варіанти відповідей

Пошуку

Керування

Підтримки прийняття рішень

Запитання 3

Що є основною метою нових інформаційних технологій?

варіанти відповідей

Підготовка студентів до комфортного самопочуття в умовах інформаційного суспільства

Зниження трудомісткості процесів використання інформаційних ресурсів

Виробництво даних для їх аналізу людиною й прийняття на їх основі відповідних рішень

Запитання 4

Що таке інформаційно-комунікаційні технології?

варіанти відповідей

Інформаційні технології на базі персональних комп'ютерів, комп'ютерних мереж і засобів зв'язку, для яких характерна наявність доброзичливого середовища роботи користувача

Сукупність організаційних і технічних засобів для збереження та обробки інформації з метою забезпечення інформаційних потреб користувачів

Процес двостороннього обміну ідеями та інформацією, який веде до взаємного розуміння

Запитання 5

Якого процесу не охоплює інформатизація?

варіанти відповідей

Адаптації

Медіатизації

Інтелектуалізації

Запитання 6

На що спрямована комп’ютерна інформаційна технологія?

варіанти відповідей

На досягнення цілей інформатизації навчання на основі застосування комплексу функціонально залежних педагогічних, інформаційних, методологічних, психофізіологічних і ергономічних засобів і методик, створених і організованих на базі технічного й програмного забезпечення ЕОМ

На створення умов для задоволення інформаційних потреб, реалізації прав громадян і суспільства на основі створення, розвитку, використання інформаційних систем, мереж, ресурсів та інформаційних технологій, створених на основі застосування сучасної обчислювальної та комунікаційної техніки

На створення, впровадження та розвиток комп'ютерно орієнтованого освітнього середовища на основі інформаційних систем, мереж, ресурсів і технологій

Запитання 7

Завдяки чому розширюються можливості організації самостійної роботи студентів?


варіанти відповідей

Інформаційним технологіям

Комп’ютерній технології навчання

Консультаціям

Запитання 8

Що таке програмно-методичний комплекс?

варіанти відповідей

Сукупність програмно-технічних засобів і реалізованих з їхнім використанням методів (методик) навчання, призначених для розв'язання конкретних завдань навчального процесу

Виріб з вбудованим програмним забезпеченням, виконаний у вигляді однієї або декількох експлуатаційно-автономних складових частин, який виконує всі основні функції інформаційної або керуючої системи, компонентом якої він є

Набір технічних і програмних засобів, що працюють спільно для виконання однієї або кількох подібних завдань

Запитання 9

У якому випадку застосування інформаційних технологій є найефективнішим?

варіанти відповідей

Відпрацьовування навичок і умінь, необхідних для професійної підготовки

Засвоєння теоретичного лекційного матеріалу

Організації самостійної роботи

Запитання 10

З чим пов’язані технічні засоби навчання?

варіанти відповідей

З аудіовізуальною технологією навчання

З фундаменталізацією знань

З підвищенням ефективності інформації

Запитання 11

Тип навчальної діяльності «діалог-відео», що супроводжується поєднанням відеомагнітофона з комп’ютером, називається:

варіанти відповідей

Відеопрограмою

Відеоматеріалом

Аудіовізуальним навчанням

Запитання 12

Нові інформаційні технології навчання враховують усе, окрім:


варіанти відповідей

Універсальності технологій

Обов’язкового володіння навичками роботи з комп’ютером усіх учасників навчально-виховного процесу як інструментом повсякденної діяльності;

Побудови відкритої системи освіти, що забезпечує кожній особистості власну траєкторію розвитку

Запитання 13

Характер мети, за якою поділяють навчальні комп’ютерні програми на такі групи, як програми для засвоєння нового матеріалу, програми-тренажери:

варіанти відповідей

Дидактичний

Нових інформаційних технологій навчання

Інформатизований

Запитання 14

Що не є тенденцією розвитку інформаційних технологій навчання?

варіанти відповідей

Перехід від індивідуалізованого до адаптивного навчання

Перехід від епізодичного до систематичного використання комп’ютера

Інтелектуалізація навчальних систем

Запитання 15

Сукупність електронних засобів і способів їх функціонування, використовуваних для реалізації навчальної діяльності – це:

варіанти відповідей

Інформаційні технології навчання

Технології програмованого навчання

Інтелектуальні системи навчання

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест