Ввів поняття вид:
Суть сучасної біологічної концепції виду:
Репродуктивна ізоляція_це:
Визначення " Вид - це сукупність клонів, поєднаних спільною екологічною нішею" вірне для організмів, що розмножуються
Відповідно до сучасного визначення вид - це:
В сучасній біології є такі критерії виду:
Подібність зовнішньої та внутрішньої будови організмів - це критерій;
Види -двійники, сттевий деморфізм, мімікрія, альбінізм -це вийняток з критерію:
Подібність усіх процесів життєдіяльності та можливість отримання плодючих нащадків - це критерій:
Подібність процесів життєдіяльності у різних видів, міжвидові гібриди - це вийнятки з критерію:
Подібність за хімічним складом живих організмів - це критерій:
Близькі за біохімічним складом види - це вийняток з критерію:
Характерний для кожного виду набір хромосом, їх число, розміри та форма - це критерій:
Подібність будови та кількості хромосом різних видів - це вийняток з критерію:
Схожість або відмінність у структрурі ДНК різних видів- це критерій:
Організми, що мешкають у межах певного ареалу- це ознака критерію:
Подібність за способом живлення, місцем мешкання, низкою чинників довкілля , які є необхідними для існування - це критерій:
Екологічні ніші різних видів перекриваються- це вийняток з критерію:
Всі критерії виду:
Найважливішою умовою утворення виду є
Неможливість схрещування особин одного виду між собою - це ізоляція
Два учні розглядали фотографії, на яких зображено близькі види Шишкар сосновий (1) та Шишкар ялиновий (2). Ці види виникли в результаті прив’язаності їх розмноження до різних строків дозрівання насіння сосни та ялини (один вид шишкарів вигодовує пташенят насінням сосни, а інший – насінням ялини) . Перший учень уважає, що види виникли внаслідок екологічного видоутворення. Другий учень зазначив, що це є прикладом географічного видоутворення. Хто з них має рацію?
Два учні розглядали фотографії, на яких зображено близькі види Ховраха сірого (1) та Ховраха крапчастого (2). Ці види виникли в результаті проживання особин на різних берегах річки Дніпро. Перший учень уважає, що види виникли внаслідок екологічного видоутворення. Другий учень зазначив, що це є прикладом географічного видоутворення. Хто з них має рацію?
процес виникнення нових видів та їх зміни в часі
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома