Сучасні мови програмування, налагодження програмного коду, об'єкти, графічний інтерфейс

Тест виконано: 20 разів
18 запитань
Запитання 1

Парадигма програмування, за якої програма розглядається як сукупність об’єктів, що взаємодіють між собою, має назву:

варіанти відповідей

об’єктно-орієнтоване програмування

процедурне програмування

структурне програмування

декларативне програмування

Запитання 2

Синтаксис мови програмування - це:

варіанти відповідей

сукупність правил виконання комп’ю¬тером команд, записаних мовою програмування

літери латинського алфавіту, цифри, знаки арифметичних операцій, спеціальні символи, ключові слова мови

сукупність правил побудови команд мови програмування

правила запису ключових слів мови

Запитання 3

Середовище програмування - це:

варіанти відповідей

комп’ютерний клас

система позначень, яка використовується для запису алгоритмів

програмна оболонка для системи програмування

набір меню, панелей і вікон, що у сукупності утворюють робоче місце програміста

Запитання 4

Налагодження програмного коду - це:

варіанти відповідей

запис алгоритму мовою програмування

тестування правильності роботи програми

процес усунення помилок

фаналіз результатів виконання програми

Запитання 5

Синтаксичні помилки - це:

варіанти відповідей

порушення правила запису операторів

помилки в застосуванні ключових слів

помилки, що виникають у процесі виконання програми

помилки, які припущені при розробці алгоритму

Запитання 6

Після запуску на виконання програми, що містить помилки, в області введення/виведення повідомлень буде виведено:

варіанти відповідей

номер рядка коду з помилкою

опис помилки

оператор, запис якого містить помилку

правильний варіант оператора

Запитання 7

Клас - це:

варіанти відповідей

тип даних, створюваний користувачем

метод розв’язування задачі

стандартний тип даних

опис характеристик об’єкта

Запитання 8

Успадкування - це:

варіанти відповідей

можливість створення класу-нащадка на основі базового класу

різна поведінка методів з однаковою назвою, описаних у різних класах

створення нового екземпляра на основі даного класу

об’єднання в межах класу певних даних і методів для роботи з ними

Запитання 9

Позначте основні принципи об’єктно-орієнтованого програмування.

варіанти відповідей

Подійність

Поліморфізм

Інкапсуляція

Успадкування

Запитання 10

Список параметрів при виклику метода __init__ список атрибутів у заголовку метода повинні мати однакові:

варіанти відповідей

порядок розташування

тип даних

кількість

назви

Запитання 11

Виберіть означення яке відповідає поняттю: "КЛАС"

варіанти відповідей

екземпляр певного класу

конструктор класу

опис об’єктів певного типу

перший параметр у списку усіх параметрів методу __init__, потрібний для зв’язку з конкретним об’єктом

Запитання 12

Виберіть означення яке відповідає поняттю: "Об’єкт"

варіанти відповідей

екземпляр певного класу

конструктор класу

опис об’єктів певного типу

перший параметр у списку усіх параметрів методу __init__, потрібний для зв’язку з конкретним об’єктом

Запитання 13

Які властивості можна задати при створенні об’єкта label?

варіанти відповідей

font

text

command

name

Запитання 14

Виберіть призначення метода destroy()

варіанти відповідей

З’ясувати, чи видимий об’єкт у вікні

Відобразити віджет у вікні з указанням позиції розташування елемента

Змінити властивості віджета

Знищити віджет

Запитання 15

Виберіть призначення метода config()

варіанти відповідей

З’ясувати, чи видимий об’єкт у вікні

Відобразити віджет у вікні з указанням позиції розташування елемента

Змінити властивості віджета

Знищити віджет

Запитання 16

Виберіть призначення метода place(x, y)

варіанти відповідей

З’ясувати, чи видимий об’єкт у вікні

Відобразити віджет у вікні з указанням позиції розташування елемента

Змінити властивості віджета

Знищити віджет

Запитання 17

Атрибути - це:

варіанти відповідей

характеристики об‘єкта

методи об‘єкта

змінні, в яких зберігаються значення властивостей об‘єкта

екземпляри класу

Запитання 18

Методи - це:

варіанти відповідей

властивості об‘єкта

можливості конкретних об‘єктів

вплив на об‘єкт, що відбувається в програмі

дії, які можуть виконувати об‘єкти даного класу

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест