Україна має найбільшу територію серед держав, які повністю розташовані в межах Європи як частини світу. Що із зазначеного не вважається територією держави Україна?
Які ознаки Української держави на політичній карті світу?
Яке твердження про економіко-географічне положення України є правильним?
Яке твердження про еконміко-географічне положення України є хибним?
Які адміністративні одиниці з'явилися в Україні в наслідок децентралізації як основної мети реформування існуючого адміністративно-територіального устрою країни?
У чому полягає реформування існуючого адміністративно-територіального устрою України?
Що зумовило уповільнення темпів скорочення населення в Україні протягом останніх 10 років?
Які особливості динаміки чисельності населення характерні для сучасної демографічної ситуації в Україні?
Якою тематичною картою слід скористатися, щоб спроектувати в Україні мережу заводів з виробництва біодизельного палива з насіння ріпаку?
Який чинник зумовив розвиток в Україні конкурентоспроможного виробництва чавуну, сталі, та прокату в межах Придніпровського району?
Якою тематичною картою України слід скористатися, щоб спроектувати в державі мережу підприємств з виробництва органічно-мінеральних добрив з лузги соняшника та відходів льону?
Який чинник зумовив розміщення найбільшого в Україні комбінату з виробництва чавуну, сталі та прокату "Азовсталь" у Маріуполі?
Територією України проходить 4 з 10-ти європейських міжнародних транспортних коридорів (МТК) та пропонується включити до їхньої мережі ще 3. Що обумовлює наявність значної кількості МТК на території нашої держави?
Які виробництва України мають конкурентну перевагу на світових ринках продукції машинобудування?
В яких видах економічної діяльності Україна має конкурентні переваги на світових ринках товарів і послуг
Які чинники обумовили розміщення в Україні підприємств, на яких з імпортних комплектуючих складають побутову електронну техніку?
Який чинник зумовив розвиток в Україні повного циклу виробництва титанового прокату?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома