Суть маркетингу та сегментування

Додано: 16 лютого 2023
Предмет: Економіка
Тест виконано: 71 раз
12 запитань
Запитання 1

Визначення маркетингу

варіанти відповідей

Маркетинг – це вид діяльності, спрямований на створення невідомих для клієнтів потреб

Маркетинг –специфічна система організації діяльності сучасного господарюючого суб’єкта, спрямованого на розв’язання проблем збуту на мікроекономічному рівні

Маркетинг – це вид людської діяльності, який передбачає виявлення та задоволення потреб споживачів через ринковий обмін для досягнення поставлених цілей

Маркетинг – це вид діяльності, спрямованої на задоволення потреб людини через обмін

Запитання 2

Об’єктами маркетингу можуть бути

варіанти відповідей

люди, ідеї

товари, послуги

підприємства, місця

жоден з наведених варіантів

Запитання 3

Суть маркетингу полягає в тому, що:

варіанти відповідей

Фірма концентрує свою увагу на продажу товарів

Фірма досягає поставленої цілі через задоволення потреб споживачів

Фірма інтенсифікує збут з метою отримання максимального прибутку

Фірма нарощує обсяги виробництва

Запитання 4

До завдань маркетингу відносяться:

варіанти відповідей

Організації техніко-технологічних процесів виробництва на базі новітніх наукових досягнень

задоволенню потреб споживачів і суспільства

Проведенню ринкових досліджень

правильна відповідь відсутня

Запитання 5

Внутрішнє маркетингове середовище включає:

варіанти відповідей

Постачальників сировини і матеріалів

Галузеву маркетингову політику

Відділ реклами фірми

Конкурентів фірми

Запитання 6

Концепції удосконалення виробництва відповідає наступне твердження:

варіанти відповідей

Товар фірми не продається без стимулювання збуту

Товари широко розповсюджені і за продаються за доступною ціною

Споживачі будуть прихильні до товарів, що мають найвищу якість та добрі експлуатаційні властивості

Споживачі купуватимуть товари підприємства, якщо воно буде мати позитивний імідж

Запитання 7

Сегментація ринку це:

варіанти відповідей

пошук однорідних груп споживачів серед різних варіацій попиту

спосіб поліпшення якості товарів

аналіз ринкової кон’юнктури

розробка та реалізація маркетингових стратегій

Запитання 8

Загальні ознаки, за якими проводять сегментацію ринку:

варіанти відповідей

Національність, професія, рівень доходу

Новатори, помірковані покупці, консерватори.

Вік, стать, дохід, соціальне положення.

Географічні, демографічі, психографічні, поведінкові.

Запитання 9

Сегментація за демографічними ознаками передбачає поділ покупців за:

варіанти відповідей

Віком, статтю, доходом, розміром сім’ї

Різним ступенем прихильності до товарів

Різними типами темпераменту

Купівельною поведінкою

Запитання 10

Розподіл споживачів на групи, які відрізняються відносною однорідністю попиту, уподобань або реакцією на ті чи інші маркетингові заходи це:

варіанти відповідей

тестування ринку

сегментація ринку

регулювання ринку

позиціювання на ринку

Запитання 11

Проведення сегментації споживачів в залежності від етапу життєвого циклу сім’ї передбачає розподіл сімей на:

варіанти відповідей

сім’ї, в яких 1-2 особи; 3-4 особи; 5 і більше осіб, тощо;

молоді одинаки; подружжя з дітьми дошкільного віку; подружжя похилого віку без дітей, тощо;

сім’ї з місячним доходом на одну особу – до 200 грн.; до 350 грн.; до 500 грн., тощо.

сім'ї без дітей, багатодітні сім'ї

Запитання 12

Позиціювання товару:

варіанти відповідей

одноразові спонукальні заходи, що заохочують придбання тих або інших товарів і послуг

комплекс маркетингових заходів, завдяки яким споживачі ідентифікують цей товар порівняно з товарами – конкурентами

виділення товарних груп, що користуються найбільш високим попитом на ринку

планування товарного асортименту

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест