Визначення маркетингу
Об’єктами маркетингу можуть бути
Суть маркетингу полягає в тому, що:
До завдань маркетингу відносяться:
Внутрішнє маркетингове середовище включає:
Концепції удосконалення виробництва відповідає наступне твердження:
Сегментація ринку це:
Загальні ознаки, за якими проводять сегментацію ринку:
Сегментація за демографічними ознаками передбачає поділ покупців за:
Розподіл споживачів на групи, які відрізняються відносною однорідністю попиту, уподобань або реакцією на ті чи інші маркетингові заходи це:
Проведення сегментації споживачів в залежності від етапу життєвого циклу сім’ї передбачає розподіл сімей на:
Позиціювання товару:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома