1. Виявлення можливостей фірми зайняти конкурентні позиції на конкретному ринку це …
Будь – який суб’єкт системи „підприємство – ринок – економіка” це …
До основних цілей дослідження відносяться …
Маркетингові дослідження за сферою застосування це …
Маркетингові дослідження за глибиною проникнення в сутність досліджуваного об’єкта це …
Регулярне спілкування з однією і тією ж групою споживачів (клієнтів) це ..
Невимушене спілкування із 6 – 10 особами, які мають подібні характеристики, з метою об’єктивного визначення це …
Тип організації дослідницької діяльності в компанії …
До зовнішніх виконавців ринкових досліджень не відносять …
До власних організаційних форм проведення маркетингових досліджень відносять …
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома