Будь-які відомості, створені людиною для передачі в часі та/чи просторі, - це
Реклама за жанрами поділяється на:
Підкуп журналістів, проплачені матеріали або прихована реклама, - це
Техніка цілеспрямованого викривлення інформації заради формування певного погляду, ставлення до тієї або іншої проблеми /особи /явища - це
Приклади фактів наведено в рядку
Форма комунікації, спрямована на поширення в суспільстві світогляду, теорії, твердження, фактів, аргументів, чуток та інших відомостей для громадського впливу на суспільну думку на користь певно спільної справи чи позиції, - це
Оперативне інформаційне повідомлення, яке містить суспільно важливу та актуальну інформацію, що стосується певної сфери життя суспільства чи окремих його груп, - це
Помилкове твердженняя наведено в рядку
Найважливіша ідея публікації, блогу, інтерв'ю, репортажу, ток-шоу, фільму, літературного чи музичного твору, призначена для цільової аудиторії, - це
Засоби одночасного передання інформації групі людей ( технічні засоби створення, запису, копіювання, тиражування, зберігання, поширення, сприйняття інформації та обміну її між автором медіатексту й масовою аудиторією)- це
Помилкове твердження наведено в рядку
Реклама, головна мета якої спонукати споживача зробити покупку, тобто перетворити потенційного покупця на реального, - це
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома