. На рисунку 1 показана схема, що пояснює спостереження Ремера, в яких вперше була виміряна швидкість світла. Якою цифрою на цьому малюнку позначена орбіта Юпітера?
На межу розділу MN двох середовищ падає плоска світлова хвиля, яка заломлюється при переході в друге середовище (рис. 2). Яке з наведених нижче співвідношень між швидкостями v1 падаючої і v2 заломленої хвилі правильне?
Як зміниться довжина світлової хвилі при переході з вакууму в прозоре середовище з абсолютним показником заломлення n=2?
Світло якого кольору має найбільший показник заломлення при переході з повітря в скло?
На якій із схем (рис. 3) правильно зображено хід променів при розкладанні пучка білого світла скляною призмою?
При якій умові може спостерігатись інтерференція двох пучків світла з різними довжинами хвиль?
Яке випромінювання з перелічених нижче має найменшу частоту?
Незаряджена ізольована від інших тіл металева пластинка освітлюється ультрафіолетовим світлом. Заряд якого знаку матиме ця пластинка в результаті фотоефекту?
Як зміниться швидкість поширення світла при переході з вакууму в прозоре середовище з абсолютним показником заломлення n = 2?
Як зміниться частота світла при переході з вакууму в прозоре середовище з абсолютним показником заломлення n = 2?
Як зміниться колір монохроматичного пучка світла при переході з вакууму в прозоре середовище з абсолютним показником заломлення n = 1,5?
На дифракційну гратку падає монохроматичне світло з довжиною хвилі λ (рис. 6). В точці D спостерігається другий головний максимум. Чому дорівнює відрізок АС?
Під час освітлення катода вакуумного фотоелемента потоком монохроматичного світла відбувається звільнення фотоелектронів. Як зміниться максимальна кінетична енергія фотоелектронів при збільшенні частоти світла в 2 рази?
Дифракційна ґратка має період 0,01 мм. Перший максимум спостерігають під кутом 3°. Чому дорівнює довжина світлової хвилі?
Знайдіть енергію кванта ультрафіолетового випромінювання, довжина хвилі якого 200 нм. Стала Планка дорівнює 6,63*10-34 Дж*с.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома