Світлові явища

Додано: 21 листопада 2021
Предмет: Фізика, 9 клас
Тест виконано: 196 разів
9 запитань
Запитання 1

Як розташовані падаючий промінь, перпендикуляр до границі поділу двох середовищ, побудований у точці падіння променя, і відбитий промінь? 

варіанти відповідей

Лежать на одній поверхні   

Лежать на одній прямій

Лежать на одному промені

Лежать в одній площині

Запитання 2

Якщо кут падіння збільшиться, як зміниться кут заломлення?

варіанти відповідей

Не зміниться      

Зменшиться   

Збільшиться 

Інша відповідь

Запитання 3

Світловий промінь, що перейшов із повітря в скло, зазнав заломлення. Порівняйте кути падіння та заломлення променя.

варіанти відповідей

Кут падіння менший за кут заломлення.

Кут заломлення менший за кут падіння

Кут падіння та кут заломлення однакові

Запитання 4

Кут падіння на дзеркальну поверхню становить 40 градусів. Чому дорівнює кут між падаючим та відбитим променями?

варіанти відповідей

40

80

20

60

Запитання 5

Кут падіння з повітря на поверхню прозорої пластмаси дорівнює 45 градусів, а кут заломлення 30 градусів. Визначте показник заломлення пластмаси.

варіанти відповідей

1,2

1,4

1,1

1,05

Запитання 6

Зображення в плоскому дзеркалі є:

варіанти відповідей

дійсним

уявним

збільшеним

зменшеним

Запитання 7

Виберіть правильні твердження:

Світло переходить із середовища 1 в середовище 2. Абсолютний показник заломлення середовища 2 є меншим за абсолютний показник заломлення середовища 1. Це означає, що

варіанти відповідей

кут заломлення є меншим за кут падіння

у момент переходу швидкість поширення світла збільшується

оптична густина середовища 1 більша за оптичну густину середовища 2

напрям поширення світла не змінюється

Запитання 8

Який колір спектру має найбільший показник заломлення?

варіанти відповідей

Фіолетовий

Червоний

Зелений

Синій

Запитання 9

Явище розкладання світла у спектр, зумовлене залежністю показника заломлення середовища від кольору світла

варіанти відповідей

Дисперсія

Спектр

Дифракція

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест