Знайди зайве:
Жуковський, Прометей, ліро-епос, сарказм, Яків де Бальмен, горець, колонізатор, чурек, сині гори, Бог, Сибір, тюрми, Сошенко.
Знайди зайве:
драма, сова, Україна, Петербург, Сибір, Кавказ, землячок, цариця, опеньок, князь, медвідь, каторжні, бандурист
Т.Шевченко- не лише видатний поет, а й:
Псевдонім Т.Шевченка, яким він підписував свої твори, перебуваючи на засланні:
Місто, у якому Т.Шевченку довелося провести багато років і яке відіграло значну роль у його житті:
У якому році в Україні була заснована Національна (Шевченківська) премія?
Скільки років Тарас Шевченко був на засланні?
Коли вийшло перше видання "Кобзаря"?
Як сам Т.Шевченко визначив жанр твору "Сон" ("У всякого своя доля...")?
Риси автобіографізму в образі ліричного гароя присутні у творі
Визначте жанровий різновид поем "Катерина" та "Наймичка
Т.Шевченко в наведеному уривку із поезії «Ісаія. Глава 35»
«Оживуть степи, озера,
І не верствовії,
А вольнії, широкії,
Скрізь шляхи святії» ,- вдається до художніх засобів:
Членом якого політичного товариства був Т. Шевченко?
Рядки "Борітеся - поборете, / Вам Бог помагає! / За вас слава / І воля святая!" взято з твору Т.Г.Шевченка
Рядки "Той мурує, той руйнує,/ Той неситим оком / За край світа зазирає, - / Чи нема країни, / Щоб загарбать..." взято з твору Т.Г.Шевченка
"Ісаія. Глава 35" - це поезія, яка є гімном...
Яку проблему порушує Т.Шевченко в поемі "Катерина"?
Назвіть рік, коли Т.Г.Шевченка викупили з кріпацтва.
У посланні "І мертвим, і живим, і ненародженим..." поет звертається до
Співзвучні головній думці поезії Т.Шевченка "Доля" рядки - це
Укажіть, який художній засіб створення комічного використано в поданому нижче уривку з поеми "Кавказ" Т.Шевченка.
По закону апостола
Ви любите брата!
Суєслови, лицеміри,
Господом прокляті!
Романтичний тип жіночої долі втілений Т.Шевченком у творі
Ганна з поеми "Наймичка" до кінця життя не признавалася Маркові, що вона його мати, тому що боялася
Основною думкою поезії Т. Шевченка "Росли укупочці, зросли..."
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома