Тарас Шевченко і Біблія

Додано: 29 березня 2020
Предмет: Українська література, 9 клас
Тест виконано: 514 разів
10 запитань
Запитання 1

Шевченко, П. Куліш, М. Костомаров входили до

А «Руської трійці»                                   Б «Покутської трійці»

В «Кирило-Мефодіївського братства» Г  Празької школи поетів

Д  Київської школи поетів 

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Д

Запитання 2

«І чужому научайтесь, й свого не цурайтесь»,— це слова із твору Т. Шевченка

А «І мертвим, і живим...»                        Б «Гайдамаки»

В «Сон»                                                      Г «Катерина»  

Д «Кавказ»

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Д

Запитання 3

Поетичні рядки

Споконвіку Прометея

Там орел карає,

Що день Божий довбе ребра

Й серце розбиває, — є вступом до твору Т.  Шевченка

А «І мертвим, і живим...»                        Б «Сон»

В «Гайдамаки»                                         Г «Кавказ»

Д «Катерина»

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Д

Запитання 4

Гонту й Залізняка як реальних історичних діячів зображено у творі Т. Шевченка

А «Гайдамаки»                                        Б «До Основ’яненка»

В  «Чигрине, Чигрине…»                       Г  «Сон» («У всякого своя доля...»)

Д «На вічну пам’ять Котляревському» 

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Д

Запитання 5

Поетичні рядки

Наша дума, наша пісня

Не вмре, на загине...

От де, люде, наша слава,

Слава України!

є уривком із твору

А «І мертвим, і живим...»                        Б «До Основ’яненка» 

В «Гайдамаки»                                         Г «Кавказ»

Д «Сон»  

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Д

Запитання 6

За мотивами одного з розділів Біблії, що являє собою пророче видіння майбутніх перетворень, коли «свята на землю правда прилетить»,Тарас Шевченко написав твір

А «Гайдамаки»                                    Б  «Ісаїя. Глава 35»      

В «Росли укупочці, зросли…»             

Г  «І мертвим, і живим, і ненарожденним…»

Д «Кавказ»

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Д

Запитання 7

Прочитайте уривок.

Будеш, батьку, панувати,

Поки живуть люди;

Поки сонце з неба сяє,

Тебе не забудуть!- такими словами звертається Т. Шевченко до

А Г. Квітки-Основ’яненка                     Б І. Котляревського

В Марка Вовчка                                       Г М. Гоголя

Д П. Куліша

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Д

Запитання 8

Про те, що діялось на Україні 1768 року, Т. Шевченко розповів у творі

А «І мертвим, і живим...»                        Б «Сон»  

В «Гайдамаки»                                         Г «Кавказ»

Д «До Основ’яненка»  

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Д

Запитання 9

Установіть відповідність між твором Т. Шевченка та поетичними рядками з нього.

1 «І мертвим, і живим...»

2 «Ісаія. Глава 35»

3 «До Основ’яненка»

4 «Тарасова ніч»


А Нема на світі України,

   Немає другого Дніпра;

   А ви претеся на чужину

   Шукати доброго добра

Б Полюбила молодого,

   В садочок ходила,

   Поки себе, свою долю

   Там занапастила.

В Оживуть степи, озера,

    І не верствовії,

   А вольнії, широкії,

   Скрізь шляхи святії

    Простеляться

Г На розпутті кобзар сидить

  Та на кобзі грає,

  Кругом хлопці та дівчата,

  Як мак процвітає

Д Утни, батьку, орле сизий! 

   Нехай я заплачу, 

   Нехай свою Україну 

   Я ще раз побачу


варіанти відповідей

А 1В 2А 3Б 4Д

Б 1А 2В 3Д 4Г

В 1Д 2А 3Б 4Г

Г 1Г 2Д 3А 4Б

Запитання 10

Установіть відповідність між назвами творів та їх темами 

1 «До Основ’яненка»

2 «Катерина»

3 «Кавказ»

4 «У нашім раї на землі…»


А показ загарбницької політики російського самодержавства та страждань поневолених народів

Б призначення поетичного слова як вмістилища національної пам’яті

В звернення Т. Шевченка до своїх дум із сподіванням і вірою у вільне життя співвітчизників

Г розповідь про важку жіночу долю, долю матері в умовах покріпачення, соціального і національного гніту

Д зображення трагічної долі покритки й дитини-безбатченка в умовах кріпосницького суспільства

варіанти відповідей

А 1Г 2Б 3А 4В

Б 1В 2А 3Б 4Г

В 1Б2Д3А4Г

Г 1Д 2А 3Б 4Г

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест