1.До лінгвістичних характеристик діалогічного мовлення відносяться
.2.Метою навчання усноі взаємодіі у початковій школі є вміння
3. У процесі навчання усної взаємодії учні повинні оволодіти вміннями:
4.Вихідною одиницею навчання діалогічного мовлення є
5.Найбільшу мовленнєву активність має діалогічна єдність
6.Найлегшим діалогом для оволодіння є
7. До підготовчих у навчанні діалогічного мовлення належать вправи
8.До мовленнєвих у навчанні діалогічного мовлення належать вправи
9.Найефективнішим засобом навчання усної взаємодії є
10.У яких із нижченазваних вправ чітко обмежуються висловлювання
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома