Технологія навчання освітньої галузі "Я досліджую світ"

Додано: 26 травня 2023
Предмет: Я досліджую світ
Тест виконано: 22 рази
20 запитань
Запитання 1

Система педагогічних дій і засобів, що засто­совуються для досягнення педагогічної мети, така, яку досить легко від­творює будь-який підготовлений педагог - це ...

варіанти відповідей

педагогічна технологія

методи навчання

прийоми навчання

принцип навчання

Запитання 2

Складові методу, певні разові дії, спрямовані на реалізацію вимог тих чи тих методів - це ...

варіанти відповідей

принципи навчання

методи навчання

технологія навчання

прийоми навчання

Запитання 3


Технологія навчання має переваги:

варіанти відповідей

 основою технології є чітке визначення кінцевої мети

 технологія з визначеною метою розробляє об’єктивні методи контролю

посилення дефіциту спілкування

не працює на розвиток творчого мислення та здібностей 

Запитання 4

Якої технології навчання ця характеристика?

"Є найбільш поширеною в Україні (автори Д. Ельконін, В. Давидов), вона передбачає формування активного, розвиток самостійного творчого мислення учнів і на цій основі — поступовий пере­хід до самостійного навчання."

варіанти відповідей

проєктна технологія

інформаційні технології

 технологія розвивального навчання

технологія особистісно орієнтованого навчання

Запитання 5

Якої технології навчання ця характеристика?

"Процес пізнання відбувається за умови постійної ак­тивної взаємодії всіх учнів. Залежно від мети уроку, форм організації навчальної діяльності використовуються технології коопера­тивного навчання, колективно-групового навчання, ситуативного моде­лювання, опрацювання дискусійних питань."

варіанти відповідей

технологія розвивального навчання

інформаційна технологія

проєктна технологія

інтерактивна технологія

Запитання 6

Якої технології навчання ця характеристика?

"Надають учням доступ до нетради­ційних джерел інформації. Створюють можливості для творчої діяльності, формування професійних навичок, надають можливість реалізувати нові форми та методи навчання."

варіанти відповідей

технологія розвивального навчання

інтерактивна технологія

проєктна технологія

інформаційна технологія

Запитання 7

Якої технології навчання ця характеристика?

"У сучасних умовах трансформувався у проєктну систему організації навчання, за якою учні набувають знань і навичок у процесі планування та виконання практичних завдань."

варіанти відповідей

проєктна технологія

інформаційна технологія

технологія розвивального навчання

інтерактивна технологія

Запитання 8

Якої технології навчання ця характеристика?

"Полягає у створенні оптимальних умов для розвитку й становлення особистості як суб’єкта діяльності та суспільних відносин, яка будує свою діяльність і стосунки відповідно до стійкої ієрархічної системи гуманістичних і буттєвих особистісних цінностей."

варіанти відповідей

проєктна технологія

технологія особистісно-орієнтованого навчання

інтерактивна технологія

інформаційна технологія

Запитання 9

Якої технології навчання ця характеристика?

"Надають учням доступ до нетради­ційних джерел інформації. Створюють можливості для творчої діяльності, формування професійних навичок, надають можливість реалізувати нові форми та методи навчання."

варіанти відповідей

інформаційна технологія

інтерактивна технологія

проєктна технологія

технологія особистсно-орієнтованого навчання

Запитання 10

Впорядковані способи діяльності вчителя й учнів, спрямовані на ефективне розв’язання навчально-виховних завдань - це ...

варіанти відповідей

педагогічна технологія

прийоми навчання

методи навчання

принцип навчання

Запитання 11

Який принцип має таку характеристику?

"Вимагає від учителя добору матеріалу, що відпо­відає сучасним науковим досягненням, націлює на використання в на­вчальній діяльності проблемного змісту"

варіанти відповідей

принцип науковості

принцип доступності

принцип доступності і полідовності

принцип доцільності

Запитання 12

кий принцип навчання має таку характеристику?

"Зобов’язує вчителя враховувати реальні мож­ливості учнів, їхню психологічну, фізичну, інтелектуальну підготовле­ність до сприйняття навчального матеріалу"

варіанти відповідей

принцип доцільності

принцип доступності

принцип позитивного орієнтування

принцип інтегрованості

Запитання 13

Який принцип навчання має таку характеристику?

"Зобов’язує вчителя враховувати необхідність і достатність дібраного матеріалу під час засвоєння його в цю мить"

варіанти відповідей

принцип науковості

принцип доступності

принцип доцільності

принцип інтегровасті

Запитання 14

Який принцип навчання має таку характеристику?

"Передбачає включення до уроку матеріалу, що пов’язаний з реальними щоденними подіями в довкіллі учня (у місті/ селі, країні, світі)"

варіанти відповідей

принцип доцільності

принцип науковості

принцип позитивного орієнтування

принцип актуальності

Запитання 15

Який принцип навчання має таку характеристику?

"Передбачає визначений порядок і систему добору матеріалу не лише до кожного уроку, а й про­тягом навчального року, курсу в цілому. Застосування цього принципу сприяє збереженню наступності змістової та процесуальної сторони на­вчання"

варіанти відповідей

принцип послідовності та систематизації

принцип науковості

принцип інтегрованості

принцип стимулювання свідомості та активності

Запитання 16

Який принцип навчання має таку характеристику?

"Потребує від учителя добору ма­теріалу патріотичного, громадянського, морального спрямування"

варіанти відповідей

принцип доступності

принцип позитивного орієнтування

принцип інтегрованості

принцип активності

Запитання 17

Який принцип навчання має таку характеристику?

"Вимагає від учи­теля добору матеріалу для свідомого застосування, самостійного пошуку відповіді на проблемні запитання"

варіанти відповідей

принцип доцільності

принцип інтегрованості

принцип позитивного орієнтування

принцип стимулювання свідомості та активності

Запитання 18

За рівнем активності учнів методи поділяються на:

варіанти відповідей

пасивні (розповідь, лекція, пояснення, екскурсія, демонстрація); активні (самостійна робота з книжкою, лабора­торний метод)

словесні, наочні, практичні

отримання нових знань; формування умінь і навичок застосування знань на практиці; перевірки та оціню­вання компетентностей 

пояснювально-ілюстративний, репродуктивний, проблемний виклад, частково-пошуковий/евристичний, дослідницький 

Запитання 19

За джерелами отриманих знань методи поділяються на:

варіанти відповідей

отримання нових знань; формування умінь і навичок застосування знань на практиці; перевірки та оціню­вання компетентностей 

пасивні (розповідь, лекція, пояснення, екскурсія, демонстрація); активні (самостійна робота з книжкою, лабора­торний метод)

словесні, наочні, практичні

пояснювально-ілюстративний, репродуктивний, проблемний виклад, частково-пошуковий/евристичний, дослідницький

Запитання 20

За дидактичними цілями методи поділяються на:

варіанти відповідей

пасивні (розповідь, лекція, пояснення, екскурсія, демонстрація); активні (самостійна робота з книжкою, лабора­торний метод)

отримання нових знань; формування умінь і навичок застосування знань на практиці; перевірки та оціню­вання компетентностей 

 пояснювально-ілюстративний, репродуктивний, проблемний виклад, частково-пошуковий/евристичний, дослідницький

словесні, наочні, практичні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест