певна, з функціонально-смислового погляду упорядкована, група речень або їх аналогів, які являють собою, завдяки семантичним і функціональним взаємовідношенням елементів, завершену смислову єдність» (В. В. Одинцов).
група речень, об'єднаних спільною темою.
Запитання 2
Тема тексту:
варіанти відповідей
що автор хоче нам сказати, порадити, до чого закликає.
те, про що у ньому мовиться.
Запитання 3
Як дібрати заголовок до тексту?
варіанти відповідей
Уважно прочитай текст.
Визнач тему, основну думку, тематичні речення, ключові слова.
Опираючись на виділені тематичні речення й ключові слова, сформулюй «ім'я» тексту. Це й буде заголовок.
Опираючись на виділені тематичні речення й ключові слова, сформулюй «ім'я» тексту. Це й буде заголовок.
Переконайся, що заголовок якнайточніше відповідає змісту тексту.
Уважно прочитай текст.
Визнач тему, основну думку, тематичні речення, ключові слова.
Опираючись на виділені тематичні речення й ключові слова, сформулюй «ім'я» тексту. Це й буде заголовок.
Переконайся, що заголовок якнайточніше відповідає змісту тексту.
Запитання 4
Абзац - це.
варіанти відповідей
це коротко й чітко сформульована тема або основна думка тексту.
це частина тексту, об'єднана однією мікротемою.
Запитання 5
Ознаки тексту:
варіанти відповідей
Два і більше речення, об'єднані темою й основною думкою.
Речення пов'язані за змістом та граматично.
Логічність, послідовність викладу думок.
Два і більше речення, об'єднані темою й основною думкою.
Логічність, послідовність викладу думок.
Запитання 6
Текстом може бути й одне речення:
варіанти відповідей
скоромовки, загадки, прислів'я й приказки, афоризми.
прислів'я й приказки, афоризми.
Створюйте онлайн-тести для контролю знань і залучення учнів до активної роботи у класі та вдома