Тема 12

Додано: 7 квітня 2022
Предмет: Українська література, 11 клас
Копія з тесту: Тема 12
Тест виконано: 2 рази
40 запитань
Запитання 1

Справжнім прізвищем автора/авторки рядків

"І від сліз тих гарячих розтане

Та кора льодовая, міцна,

Може, квіти зійдуть - і настане

Ще й для мене весела весна..."

є

варіанти відповідей

Губенко

Рудченко

Косач

Тобілевич

Пчілка

Запитання 2

Лесю Українку в літературі називають

варіанти відповідей

пишною трояндою

гірською орлицею

дочкою Прометея

солов'їним серцем України

дівчиною з легенди

Запитання 3

У вірші "Contra spem spero!" Леся Українка використала міфологічний образ

варіанти відповідей

Прометея

Зевса

Сізіфа

Аріадни

Геракла

Запитання 4

Стильовою домінантою творчості Лесі Українки є

варіанти відповідей

футуризм

імпресіонізм

неокласицизм

неореалізм

неоромантизм

Запитання 5

Композицію твору Лесі Українки "Contra spem spero!" визначає художній прийом

варіанти відповідей

інверсія

антитеза

паралелізм

анафора

епіфора

Запитання 6

Мотив поезії "Contra spem spero!" -

варіанти відповідей

любов до рідної землі

нерозділене кохання

осмислення власного призначення

заперечення тужливих настроїв

возвеличення сили кохання

Запитання 7

"Мені здається, що я просто згадала наші ліси та затужила за ними", - так Леся Українка висловилася в листі до своєї матері про твір, цитату з якого наведено в рядку:

варіанти відповідей

"В довгу, темную нічку невидну

Не стулю ні на хвильку очей -

Все шукатиму зірку провідну,

Ясну владарку темних ночей".

«Слово, моя ти єдиная зброє,

Ми не повинні загинуть обоє!

Може, в руках невідомих братів

Станеш ти кращим мечем на катів».

"Чому ж би ні?.. Що ж, ти зовсім така,

як дівчина... ба ні, хутчій як панна,

бо й руки білі, і сама тоненька,

і якось так убрана не по-наськи...

А чом же в тебе очі не зелені?"

"І все-таки до тебе думка лине,

Мій занапащений, нещасний краю,

Як я тебе згадаю,

У грудях серце з туги, з жалю гине".

"Гетьте, думи, ви хмари осінні!

То ж тепера весна золота!

Чи то так у жалю, в голосінні

Проминуть молодії літа?"

Запитання 8

Головною проблемою твору "Лісова пісня" є

варіанти відповідей

реалізація творчої особистості

перемога вільного високодуховного життя над буденщиною

віковічна драма нерозділеного кохання

природне життя людини і цивілізаційні форми господарювання

збереження природного середовища

Запитання 9

За жанром "Лісова пісня" -

варіанти відповідей

сатирична комедія

героїчна поема

драматична поема

драма-феєрія

трагікомедія

Запитання 10

Серед дійових осіб "Лісової пісні" Лесі Українки НЕ є міфологічною істотою

варіанти відповідей

Килина

Той, що в скалі сидить

Той, що греблі рве

Перелесник

Лісовик

Запитання 11

"Не точи! Се кров її.

Не пий же крові з сестроньки моєї!" - захистила Мавка під час першої зустрічі з Лукашем

варіанти відповідей

Русалку

Русалку Польову

Вербу

Калину

Березу

Запитання 12

У цитаті з твору "Лісова пісня"

"Малий бородатий дідок, меткий рухами, поважний обличчям; у брунатному вбранні барви кори, у волохатій шапці з куниці"

описано

варіанти відповідей

Того, що в скалі сидить

Перелесника

Лісовика

дядька Лева

Водяника

Запитання 13

Учасниками діалогу з твору "Лісова пісня", одному з яких належить репліка

"Не задивляйся ти на хлопців людських. Се лісовим дівчатам небезпечно", були

варіанти відповідей

Водяник і Русалка

Лісовик і Мавка

Килина і Лукаш

Перелесник і Мавка

Дядько Лев і Русалка

Запитання 14

Слова

"Ну, як-таки щоб воля - та пропала?

Се так колись і вітер пропаде!"

належать

варіанти відповідей

Перелеснику

Килині

Тому, що греблі рве

Лукашеві

Мавці

Запитання 15

В образі загубленої Долі в "Лісовій пісні" постає

варіанти відповідей

Русалка

Русалка Польова

Мавка

Килина

мати Лукаша

Запитання 16

"Сестрице, пошануй!

Краси моєї не руйнуй!" - просить у Мавки

варіанти відповідей

Русалка Польова

Русалка

Килина

Перелесник

Лісовик

Запитання 17

"Осиротів він з матір'ю-вдовою,

То дядько Лев прийняв обох до себе", - Лісовик говорить про

варіанти відповідей

Перелесника

Лукаша

Того, що в скалі сидить

Куця

Водяника

Запитання 18

Цитата

"Легкий, пухкий попілець

ляже, вернувшись, в рідну землицю,

вкупі з водою там зростить вербицю, -

стане початком тоді мій кінець"

представлена в

варіанти відповідей

пролозі

дії І

дії ІІ

дії ІІІ

поза сюжетом

Запитання 19

У цитаті із твору "Лісова пісня"

"Я буду вабити очі блакитні,

Хай вони грають,

Хай вони сяють,

Хай розсипають вогні самоцвітні!"

Леся Українка використала

варіанти відповідей

анафору, епітети, уособлення

анафору, риторичне звертання

епітети, порівняння

риторичне звертання, гіперболу

тавтологію, оксиморон

Запитання 20

Правильними є всі твердження, ОКРІМ

варіанти відповідей

Композиція твору "Лісова пісня" - пролог і три дії.

"Contra spem spero" у перекладі означає "Без надії сподіваюсь".

"Ти душу дав мені, як гострий ніж дає вербовій тихій гілці голос", - слова Килини.

Зразком єдності та гармонії людини з природою у "Лісовій пісні" постає дядько Лев.

Лісовик перетворив Лукаша на вовкулаку.

Запитання 21

Розмістіть репліки Мавки ("Лісова пісня") відповідно до послідовності їхньої появи у творі.

А "О, не журися за тіло!/ Ясним вогнем засвілилось воно..."

Б "Ох, як я довго спала!"

В "Не зневажай душі своєї цвіту,/ Бо з нього виросло кохання наше!"

Г "Ні! Я жива! Я буду вічно жити!/ Я в серці маю те, що не вмирає".

варіанти відповідей

А, Б, В, Г

Б, В, Г, А

Б, В, А, Г

В, Б, Г, А

Г, В, Б, А

Запитання 22

Установіть відповідність між порами року і композиційними частинами твору "Лісова пісня".


РАННЯ ВЕСНА

варіанти відповідей

І дія

ІІІ дія

пролог

ІІ дія

епілог

Запитання 23

Установіть відповідність між порами року і композиційними частинами твору "Лісова пісня".


ПІЗНЄ ЛІТО

варіанти відповідей

І дія

ІІІ дія

пролог

ІІ дія

епілог

Запитання 24

Установіть відповідність між порами року і композиційними частинами твору "Лісова пісня".


ПРОВЕСІНЬ

варіанти відповідей

І дія

ІІІ дія

пролог

ІІ дія

епілог

Запитання 25

Установіть відповідність між порами року і композиційними частинами твору "Лісова пісня".


ОСІНЬ-ЗИМА

варіанти відповідей

І дія

ІІІ дія

пролог

ІІ дія

епілог

Запитання 26

Установіть відповідність між письменником і літературним напрямом, ознаки якого притаманні творчості митця.


Василь Стефаник

варіанти відповідей

неокласицизм

експресіонізм

реалізм

імпресіонізм

неоромантизм

Запитання 27

Установіть відповідність між письменником і літературним напрямом, ознаки якого притаманні творчості митця.


Михайло Коцюбинський

варіанти відповідей

неокласицизм

експресіонізм

реалізм

імпресіонізм

неоромантизм

Запитання 28

Установіть відповідність між письменником і літературним напрямом, ознаки якого притаманні творчості митця.


Леся Українка

варіанти відповідей

неокласицизм

експресіонізм

реалізм

імпресіонізм

неоромантизм

Запитання 29

Установіть відповідність між письменником і літературним напрямом, ознаки якого притаманні творчості митця.


Максим Рильський

варіанти відповідей

неокласицизм

експресіонізм

реалізм

імпресіонізм

неоромантизм

Запитання 30

Установіть відповідність між письменником і літературним напрямом, ознаки якого притаманні творчості митця.


Панас Мирний

варіанти відповідей

неокласицизм

експресіонізм

реалізм

імпресіонізм

неоромантизм

Запитання 31

Установіть відповідність між цитатною характеристикою і літературним героєм.


"...старий чоловік, поважний і дуже добрий з виду; по-поліському довге волосся білими хвилями спускається на плечі з-під сивої повстяної шапки-рогатки"

варіанти відповідей

Лісовик

Перелесник

дядько Лев

Той, що греблі рве

Водяник

Запитання 32

Установіть відповідність між цитатною характеристикою і літературним героєм.


"...древній, сивий дід, довге волосся і довга біла борода всуміш із баговинням звисають аж по пояс. Шати на ньому - барви мулу, на голові корона із скойок"

варіанти відповідей

Лісовик

Перелесник

дядько Лев

Той, що греблі рве

Водяник

Запитання 33

Установіть відповідність між цитатною характеристикою і літературним героєм.


"Молодий, дуже білявий, синьоокий, з буйними і разом плавкими рухами; одежа на ньому міниться барвами, від каламутно-жовтої до ясно-блакитної, і поблискує гострими злотистими іскрами"

варіанти відповідей

Лісовик

Перелесник

дядько Лев

Той, що греблі рве

Водяник

Запитання 34

Установіть відповідність між цитатною характеристикою і літературним героєм.


"...гарний хлопець у червоній одежі, з червонястим, буйно розвіяним, як вітер, волоссям, з чорними бровами, з блискучими очима"

варіанти відповідей

Лісовик

Перелесник

дядько Лев

Той, що греблі рве

Водяник

Запитання 35

Установіть відповідність між цитатами із творів Лесі Українки і художніми засобами, використаними в них.


"Я на вбогім сумнім перелозі

Буду сіять квітки на морозі,

Буду лить на них сьози гіркі"

варіанти відповідей

порівняння

персоніфікація, епітет

гіпербола

анафора, епітети

антитеза, епітети, риторичне звертання

Запитання 36

Установіть відповідність між цитатами із творів Лесі Українки і художніми засобами, використаними в них.


"Гетьте, думи, ви хмари осінні!

То ж тепера весна золота!"

варіанти відповідей

порівняння

персоніфікація, епітет

гіпербола

анафора, епітети

антитеза, епітети, риторичне звертання

Запитання 37

Установіть відповідність між цитатами із творів Лесі Українки і художніми засобами, використаними в них.


"І ти, немов той ясень, розмовляєш"

варіанти відповідей

порівняння

персоніфікація, епітет

гіпербола

анафора, епітети

антитеза, епітети, риторичне звертання

Запитання 38

Установіть відповідність між цитатами із творів Лесі Українки і художніми засобами, використаними в них.


"А ясень. клен і явір - гордовиті.

Калина так хизується красою,

що байдуже їй до всього на світі"

варіанти відповідей

порівняння

персоніфікація, епітет

гіпербола

анафора, епітети

антитеза, епітети, риторичне звертання

Запитання 39

Установіть відповідність між дійовою особою і символічним значенням.


ЛУКАШ

варіанти відповідей

єдність людини й природи

бездушність, порожнеча

старість, поміркованість

воля, молодість, чин

людина, як така

Запитання 40

Установіть відповідність між дійовою особою і символічним значенням.


ДЯДЬКО ЛЕВ

варіанти відповідей

єдність людини й природи

бездушність, порожнеча

старість, поміркованість

воля, молодість, чин

людина, як така

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест