Справжнім прізвищем автора/авторки рядків
"І від сліз тих гарячих розтане
Та кора льодовая, міцна,
Може, квіти зійдуть - і настане
Ще й для мене весела весна..."
є
Лесю Українку в літературі називають
У вірші "Contra spem spero!" Леся Українка використала міфологічний образ
Стильовою домінантою творчості Лесі Українки є
Композицію твору Лесі Українки "Contra spem spero!" визначає художній прийом
Мотив поезії "Contra spem spero!" -
"Мені здається, що я просто згадала наші ліси та затужила за ними", - так Леся Українка висловилася в листі до своєї матері про твір, цитату з якого наведено в рядку:
Головною проблемою твору "Лісова пісня" є
За жанром "Лісова пісня" -
Серед дійових осіб "Лісової пісні" Лесі Українки НЕ є міфологічною істотою
"Не точи! Се кров її.
Не пий же крові з сестроньки моєї!" - захистила Мавка під час першої зустрічі з Лукашем
У цитаті з твору "Лісова пісня"
"Малий бородатий дідок, меткий рухами, поважний обличчям; у брунатному вбранні барви кори, у волохатій шапці з куниці"
описано
Учасниками діалогу з твору "Лісова пісня", одному з яких належить репліка
"Не задивляйся ти на хлопців людських. Се лісовим дівчатам небезпечно", були
Слова
"Ну, як-таки щоб воля - та пропала?
Се так колись і вітер пропаде!"
належать
В образі загубленої Долі в "Лісовій пісні" постає
"Сестрице, пошануй!
Краси моєї не руйнуй!" - просить у Мавки
"Осиротів він з матір'ю-вдовою,
То дядько Лев прийняв обох до себе", - Лісовик говорить про
Цитата
"Легкий, пухкий попілець
ляже, вернувшись, в рідну землицю,
вкупі з водою там зростить вербицю, -
стане початком тоді мій кінець"
представлена в
У цитаті із твору "Лісова пісня"
"Я буду вабити очі блакитні,
Хай вони грають,
Хай вони сяють,
Хай розсипають вогні самоцвітні!"
Леся Українка використала
Правильними є всі твердження, ОКРІМ
Розмістіть репліки Мавки ("Лісова пісня") відповідно до послідовності їхньої появи у творі.
А "О, не журися за тіло!/ Ясним вогнем засвілилось воно..."
Б "Ох, як я довго спала!"
В "Не зневажай душі своєї цвіту,/ Бо з нього виросло кохання наше!"
Г "Ні! Я жива! Я буду вічно жити!/ Я в серці маю те, що не вмирає".
Установіть відповідність між порами року і композиційними частинами твору "Лісова пісня".
РАННЯ ВЕСНА
Установіть відповідність між порами року і композиційними частинами твору "Лісова пісня".
ПІЗНЄ ЛІТО
Установіть відповідність між порами року і композиційними частинами твору "Лісова пісня".
ПРОВЕСІНЬ
Установіть відповідність між порами року і композиційними частинами твору "Лісова пісня".
ОСІНЬ-ЗИМА
Установіть відповідність між письменником і літературним напрямом, ознаки якого притаманні творчості митця.
Василь Стефаник
Установіть відповідність між письменником і літературним напрямом, ознаки якого притаманні творчості митця.
Михайло Коцюбинський
Установіть відповідність між письменником і літературним напрямом, ознаки якого притаманні творчості митця.
Леся Українка
Установіть відповідність між письменником і літературним напрямом, ознаки якого притаманні творчості митця.
Максим Рильський
Установіть відповідність між письменником і літературним напрямом, ознаки якого притаманні творчості митця.
Панас Мирний
Установіть відповідність між цитатною характеристикою і літературним героєм.
"...старий чоловік, поважний і дуже добрий з виду; по-поліському довге волосся білими хвилями спускається на плечі з-під сивої повстяної шапки-рогатки"
Установіть відповідність між цитатною характеристикою і літературним героєм.
"...древній, сивий дід, довге волосся і довга біла борода всуміш із баговинням звисають аж по пояс. Шати на ньому - барви мулу, на голові корона із скойок"
Установіть відповідність між цитатною характеристикою і літературним героєм.
"Молодий, дуже білявий, синьоокий, з буйними і разом плавкими рухами; одежа на ньому міниться барвами, від каламутно-жовтої до ясно-блакитної, і поблискує гострими злотистими іскрами"
Установіть відповідність між цитатною характеристикою і літературним героєм.
"...гарний хлопець у червоній одежі, з червонястим, буйно розвіяним, як вітер, волоссям, з чорними бровами, з блискучими очима"
Установіть відповідність між цитатами із творів Лесі Українки і художніми засобами, використаними в них.
"Я на вбогім сумнім перелозі
Буду сіять квітки на морозі,
Буду лить на них сьози гіркі"
Установіть відповідність між цитатами із творів Лесі Українки і художніми засобами, використаними в них.
"Гетьте, думи, ви хмари осінні!
То ж тепера весна золота!"
Установіть відповідність між цитатами із творів Лесі Українки і художніми засобами, використаними в них.
"І ти, немов той ясень, розмовляєш"
Установіть відповідність між цитатами із творів Лесі Українки і художніми засобами, використаними в них.
"А ясень. клен і явір - гордовиті.
Калина так хизується красою,
що байдуже їй до всього на світі"
Установіть відповідність між дійовою особою і символічним значенням.
ЛУКАШ
Установіть відповідність між дійовою особою і символічним значенням.
ДЯДЬКО ЛЕВ
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома