Тема 22-1

Додано: 11 квітня
Предмет: Історія України, 10 клас
Тест виконано: 23 рази
8 запитань
Запитання 1

Економічна політика гетьмана П.Скоропадського

варіанти відповідей

сприяла відновленню економіки України як складової частини Російської імперії.

відновила рівноправність економічних відносин із країнами Четверного союзу.

захищала інтереси промисловців і великих землевласників.

забезпечила вільний розвиток селянського господарства.

Запитання 2

Який уряд звертався до президента США В.Вільсона з такою відозвою:

«Утворивши державу… у Львові, ми визначили границю цієї держави… стараючись оминути захоплення навіть найменшого клаптика землі, який не був заселений в більшості українцями, … дотримуючись справедливих принципів ваших, Пане Президенте»?

  

варіанти відповідей

 Державний Секретаріат ЗУНР



    Рада Міністрів Української Держави



      Директорія УНР

       Рада Народних Міністрів УНР

Запитання 3

Вкажіть місто, біля якого війська гетьмана П. Скоропадського зазнали поразки від військ Директорії:

 

варіанти відповідей

Мотовилівка;


Фастів;


Біла Церква;


Житомир.

Запитання 4

Укажіть положення Тимчасового основного закону про державну самостійність українських земель колишньої австро-угорської монархії.


варіанти відповідей

«Ця державна територія творить самостійну Західноукраїнську Народну Республіку…»

Всенародні Збори затверджують трактати політичні й економічні, що укладають іменем УНР…»

«Народна Українська Держава має бути вичищена від насланих з Петрограду найманих [більшовицьких] насильників…»

«Гербом… є: Золотий лев на синім полі, обернений у свою праву сторону. Державний прапор є синьо-жовтий…»

«До часу зібрання Установчих Зборів виконує всю власть Українська Національна Рада й Державний секретаріат…»

«Отож, насамперед приписуємо правительству Республіки нашої – Раді народних міністрів – від цього дня вести розпочаті вже нею переговори про мир…»

«Привітавши з великою радістю цей історичний крок західних братів наших, Директорія Української Народної Республіки ухвалила тую Злуку прийняти…

Запитання 5

На відміну від Української Народної Республіки (УНР) Західноукраїнській Народній Республіці (ЗУНР) вдалося


варіанти відповідей

домогтися визнання державних кордонів на Паризькій мирній конференції.



укласти мир з державами Четверного союзу та вивести країну зі світової війни.



дати відсіч агресії з боку сусідніх держав та уникнути окупації території країни.



створити систему управління й забезпечити відносну соціальну стабільність.

Запитання 6

Яка подія увійшла в історію під назвою «Листопадовий зрив»?

 

 

варіанти відповідей

повстання українських підрозділів у Львові 1 листопада 1918 р., встановлення української влади в місті



 повстання робітників заводу «Арсенал» у Києві



 наступ військ ЗУНР у листопаді 1918 р. на Перемишль



 повстання проти гетьмана П. Скоропадського, очолюване Директорією

Запитання 7

У якому твердженні йдеться про Євгена Петрушевича?

 

 



 

 


 

варіанти відповідей

очолював делегацію УНР у переговорах з Німеччиною та її союзниками в Брест-Литовському

 лідер УСДРП, заступник голови Центральної Ради, перший голова Генерального секретаріату

 після захоплення поляками майже всієї Східної Галичини призначений диктатором ЗУНР.

як голова Українського Національного Союзу відігравав провідну роль в організації протигетьманського повстання

голова Української Національної Ради, яка проголосила створення на українських землях Австро-Угорщини української держави

 став членом Директорії УНР згідно з ухвалою Трудового конгресу України в Києві

Запитання 8

Чортківська офензива — це:

 

 


варіанти відповідей

спільний наступ військ УГА та Директорії на позиції Денікіна, який розпочався поблизу Чорткова

успішний наступ УГА на польські позиції, що розпочався під Чортковом і дав змогу тимчасово повернути під український контроль значну частину захопленої території ЗУНР

похід українських військ УНР по тилах Добровольчої армії А.Денікіна та Червоної армії

 наступ полків на війська ЗУНР, який завершився розгромом УГА під Чортковим

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест