Тема 5(6) Алгоритми і програми. 8 клас

Додано: 30 травня 2022
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 71 раз
24 запитання
Запитання 1

Для виконання проєкту потрібно виконати команду:

варіанти відповідей

File - New File

File - Save

Run - Run Module

File - Open

Запитання 2

Який з операторів створює вікно програми?

варіанти відповідей

root.mainloop()

root.title('Графічна програма')

root = Tk()

root.geometry('250x150')

Запитання 3

У мові Python обробник події для вікна створюють як окрему підпрограму та пов'язують її з вікном, використовуючи метод

варіанти відповідей

bind

print

def

input

Запитання 4

Підпрограма, результатом виконання якої є створення компонента (вікна, кнопки та ін.) або змінення значень властивостей існуючого, виведення певного тексту, створення зображення тощо

варіанти відповідей

процедура

функція

Запитання 5

Оберіть команду для створення інформаційного вікна

варіанти відповідей

showinfo('<Текст у рядку заголовка>', '<текст повідомлення>')

showwarning('<Текст у рядку заголовка>', '«текст повідомлення>')

showerror('<Текст у рядку заголовка>','<текст повідомлення>')

Запитання 6

Модуль для отримання вікон повідомлень

варіанти відповідей

messagebox

tkinter

turtle

randint

Запитання 7

Що буде надруковано в результаті виконання фрагменту програми?


def f(n):

    n = n+1

    return(n)

print(f(1)+f(2))

варіанти відповідей

2

4

3

5

Запитання 8

Розмістити Button у вікні

варіанти відповідей

button = Button()

button.pack()

root = Tk()

root.geometry('600x400')

Запитання 9

Створити новий об'єкт типу Label, пов'язати його зі змінною, яка визначатиме ім'я об'єкта

варіанти відповідей

label = Label(text = 'Це напис')

label.pack()

root = Tk()

root.geometry('600x400')

Запитання 10

Щоб розмістити напис у вікні, потрібно створити новий об'єкт типу:

варіанти відповідей

Button

Label

Entry

Запитання 11

Компонент Entry застосовується для:

варіанти відповідей

виведення заголовків, підписів інших елементів інтерфейсу

виведення зображень

запуску чи закінчення певного процесу

введення та виведення тексту

Запитання 12

Як отримати значення з поля об’єкта е1 класу Entry і присвоїти його змінній а цілого типу?

варіанти відповідей

entry1.delete(0, END)

e1.insert(0, а)

a = int(e1.get())

Запитання 13

Логічні помилки - це…

варіанти відповідей

команди у програмному коді написані програмістом не за правилами, прийнятими в мові програмування

помилки, пов’язані з неправильними числовими обчисленнями

помилки алгоритму, який лежить в основі програми

Запитання 14

Чи отримаємо повідомлення з помилкою в результаті виконання операторів?


f=с

с=0

r=f/c

print(r)

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 15

Логічний тип змінних позначається

варіанти відповідей

float

int

str

bool

Запитання 16

У виразі:

у = 32 < 13

змінна y має значення

варіанти відповідей

32

true

false

13

Запитання 17

Якого значення набуде змінна b після виконання умовного оператора, якщо а = 12?


if a<5:

b = а+1

    else:

if a<10:

b = a*2

    else:

         b = a-1

варіанти відповідей

11

6

24

13

Запитання 18

Знайдіть значення b після виконання фрагменту програми, якщо а = 8.


іf a<5: b = а+1

else:

if a<10: b = a*2

варіанти відповідей

2

16

8

4

Запитання 19

Компонент Checkbutton застосовується:

варіанти відповідей

коли потрібно вибрати одну з декілька наявних можливостей

для виведення заголовків, підписів інших елементів інтерфейсу

коли серед незалежних параметрів необхідно вибрати потрібні

для запускання чи завершення певного процесу

Запитання 20

Чи є серед наведених висловлювань істинні?

варіанти відповідей

Зв’язок між об’єктами класу Checkbutton встановлюється через спільну змінну, назву якої зазначають в атрибуті variable

Кожний об’єкт класу Checkbutton повинен мати свою змінну типу BooleanVar()

Для визначення стану об’єкта Checkbutton слід створити змінну типу BooleanVar()

За встановленого прапорця пов’язана з ним змінна набуває значення onvalue

Запитання 21

Що буде надруковане в результаті виконання фрагменту програми?


for i in range(3):

     print (i, end = ' ')

варіанти відповідей

3

0 1 2 3

1 2 3

0 1 2

Запитання 22

Чому дорівнює S після виконання фрагменту програми?


s = 0

for i in range(4):

   s = s+i

варіанти відповідей

2

4

6

9

Запитання 23

Що буде надруковане в результаті виконання фрагменту програми?


x = 2

while x <= 5:

     x = x+1

     print (x, end = ' ')

варіанти відповідей

1 2 3 4 5

3 4 5 6

1 2 3 4 5 6

3 4 5

Запитання 24

Визначте значення S після виконання операторів:


x = 0

s = 0

while x <= 5:

     x = x+1

     s = s+x

print (s)

варіанти відповідей

11

19

21

33

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест