Чітка структура розмаїття тематичних завдань допоможуть вчителю об’єктивно й оперативно оцінити рівень навчальних досягнень учнів, перетворити заняття на цікаву, ініціативно та плідну співпрацю вчителя й учня.
Наведені завдання стануть в нагоді як вчителю так і учню в закріплені пройденого учбового матеріалу згідно програми предмету «Захист Вітчизни».
Завдання допоможуть виявити недоліки при вивчені учбового матеріалу, які в подальшому можуть бути усунені при самостійній роботі над недостатньо вивченими темами.
При внутрішній кровотечі :
Джгут на кінцівці слід тримати не більше :
У якій зоні ведуться бойові дії:
Шприц - тюбик використовують при:
Вкажіть, якою буде послідовність надання першої медичної допомоги при пораненнях
Рани, які виникають при грубих механічних пошкодженнях, що супроводжуються ураженням навколишніх тканин рани називаються:
Переломи, при яких не порушується цілісність шкіряного покриву називають:
ІV ступінь відмороження це –
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома