Завдання з загальної професійної підготовки.
Предмет" Технічне креслення і читання схем ".
Тест призначенний для атестації учнів 10-го класу закладів системи загальної середньої освіти, в яких організація навчально-виховного процесу відбувається згідно з навчальними планами технологічного профілю професійного та допрофесійного спрямування з спеціалізації «Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів». Завдання для перевірки рівня навчальних досягнень учнів 10-го класу з курсу підготовки слюсарів з ремонту колісних транспортних засобів підготовлено відповідно до стандарту професійної (професійно-технічної) освіти СП(ПТ)О 7231.С.19.10-2018 з професії 7231 "Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів" (2 розряд), затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 31.01.2019р. № 102 на модульно-предметному підході.
Професія: Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів (2 розряд).
Яким перерізам слід віддавати перевагу?
Якою лінією обводять контур винесеного перерізу?
Яке умовне графічне позначення на перерізах відповідає неметалевим матеріалам?
Якою лінією вказують положення січної площини на кресленнях?
Якою площиною розрізають предмет щоб одержати переріз?
На якому зображені показано переріз В –В?
З якою метою на кресленнях застосовують перерізи?
Як зображають на перерізах отвори і заглиблення круглої форми, якщо січна площина проходить через
їхню вісь?
Яке умовне графічне зображення на перерізах відповідає камінню природному?
Як виділяють фігуру перерізу на кресленнях?
Які бувають перерізи в залежності від їх розміщення на кресленні?
Визначте, який з перерізів відповідає формі предмета і правилам виконання перерізів.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома