Завдання з загальної професійної підготовки.
Предмет" Технічне креслення і читання схем ".
Тест призначенний для атестації учнів 10-го класу закладів системи загальної середньої освіти, в яких організація навчально-виховного процесу відбувається згідно з навчальними планами технологічного профілю професійного та допрофесійного спрямування з спеціалізації «Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів». Завдання для перевірки рівня навчальних досягнень учнів 10-го класу з курсу підготовки слюсарів з ремонту колісних транспортних засобів підготовлено відповідно до стандарту професійної (професійно-технічної) освіти СП(ПТ)О 7231.С.19.10-2018 з професії 7231 "Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів" (2 розряд), затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 31.01.2019р. № 102 на модульно-предметному підході.
Професія: Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів (2 розряд).
В якому місці необхідно виконати переріз предмета , щоб краще уявити його форму?
Для чого штрихують фігуру перерізу?
Яке умовне графічне зображення на перерізах відповідає металам і твердим сплавам?
Чи може переріз складатися з кількох окремих частин?
Що показують на зображенні перерізу предмета?
Яке зображення відповідає перерізу зображеної деталі?
Яке зображення називають перерізом?
За допомогою якої допоміжної площини отримують зображення перерізу?
Яке умовне графічне позначення на перерізах відповідаєсклу та іншим світлопроникним матеріалам ?
Яке зображення дає змогу краще уявити внутрішню будову предмета?
Як позначають кілька однакових перерізів, які належать одному предмету?
Визначити , який з перерізів відповідає формі предмета і правилам виконання перерізів?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома