Чітка структура розмаїття тематичних завдань допоможуть викладачеві об’єктивно й оперативно оцінити рівень навчальних досягнень здобувачів освіти загальноосвітніх навчальних закладів, перетворити заняття на цікаву, ініціативно та плідну співпрацю викладача і здобувача професійної освіти.
Наведені завдання стануть в нагоді як викладачу так і здобувачу освіти в закріплені пройденого навчального матеріалу відповідно до стандарту професійної (професійно-технічної) освіти СП(ПТ)О 7231.С.19.10-2018 з професії 7231 "Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів" (2 розряд), затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 31.01.2019р. № 102 на модульно-предметному підході.
Професія: Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів (2 розряд).
Література
1. Кисликов В.Ф., Лущик В.В. Будова і експлуатація автомобілів: Підручник. – 6-те вид. – К.: Либідь, 2009.
2. Костів Б.Ф. Експлуатація автомобільного транспорту: Підручник. – Львів: Світ, 2004.
Цифрою 8 на рис. 1 позначено:
Цифрою 10 на рис. 1 позначено:
Який з приладів призначений для зберігання транспортування палива?
Цифрою 2 на рис.2 позначені:
Цифрою 7 на рис.2 позначено:
Система живлення складається з:
Цифрою 8 на рис.3 позначено:
Форсунка складається з:
Який з приладів призначений для дрібного розпилювання палива?
Основний показник дизельного палива це:
Залежно від умов застосування дизельне паливо класифікується як:
Які якості характеризує цетанове число дизельного палива ?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома