Особливості діяльності готельних служб

Додано: 31 жовтня 2020
Предмет: Технології, 11 клас
Тест виконано: 414 разів
24 запитання
Запитання 1

Від чого залежить чисельність персоналу контактної зони?

варіанти відповідей

Від місткості підприємства готельного господарства. 

Від обсягу реалізованих послуг.

Від місцезнаходження готельного господарства. 

Від категорії готелю.

Запитання 2

Внутрішні служби – це служби, працівники яких … .

варіанти відповідей

мають безпосередній контакт із гостями готелю; 

продають послуги і товари; 

практично не мають прямого контакту з гостями;

займаються прибиранням внутрішніх приміщень.

Запитання 3

Служба прийому і розміщення – це служба, що дає … .

варіанти відповідей

прямий прибуток; 

непрямий прибуток;

різний прибуток;

особливий прибуток.

Запитання 4

Інженерно-технічна служба – це служба, що дає … .

варіанти відповідей

прямий прибуток;

непрямий прибуток;

різний прибуток;

особливий прибуток.

Запитання 5

Зовнішні служби – це служби, працівники яких … .

варіанти відповідей

мають безпосередній контакт із гостями готелю;

працюють за межами готелю;

практично не мають прямого контакту з гостями;

займаються прибиранням внутрішніх приміщень.

Запитання 6

Служба, яка відповідає за організацію управління всіма службами готельного комплексу, вирішує фінансові питання, питання кадрового забезпечення, займається створенням відповідних умов праці для персоналу готелю тощо, називається ... .

варіанти відповідей

адміністративно-управлінською;

службою обслуговування номерного фонду; 

службою управління;

кадрово-фінансовою службою.

Запитання 7

Служба, яка займається питаннями оперативного і стратегічного планування, аналізує результати господарської і фінансової діяльності, це ... .

варіанти відповідей

адміністративно-управлінська служба; 

служба обслуговування номерного фонду;

служба управління; 

комерційна служба.

Запитання 8

Допоміжні служби ... .

варіанти відповідей

забезпечують процес роботи готельного комплексу, пропонуючи послуги прання, кравецької служби тощо;

надають платні послуги;

створюють умови для функціонування інженерно-технічних систем;

займаються питаннями оперативного і стратегічного планування, аналізують результати господарської і фінансової діяльності.

Запитання 9

Оперативне управління готелем здійснюється ... .

варіанти відповідей

власником готельного комплексу; 

генеральним директором;

управляючим (директором); 

виконавчим директором.

Запитання 10

Основним завданням планово-комерційного відділу є ... .

варіанти відповідей

виплата працівникам заробітної плати, отримання інших різних рахунків і виплата по них, контроль та облік витрат;

забезпечення готельного комплексу матеріально-технічними та виробничими ресурсами;

ведення особистих справ усіх співробітників готельного комплексу;

підвищення кваліфікації, перепідготовка та стажування фахівців і обслуговуючого персоналу.

Запитання 11

Основними функціями аудиторської служби є ... .

варіанти відповідей

здійснення грошових переказів, підготовка фінансових звітів від касирів кожної торгової точки готельного комплексу, облік, обробка і контроль первинної документації;

забезпечення готельного комплексу матеріально-технічними та виробничими ресурсами;

ведення особистих справ усіх співробітників готельного комплексу;

перевірка правильності ведення бухгалтерської документації і складання денного звіту за даними комерційної діяльності готельного комплексу.

Запитання 12

До функцій служби прийому і розміщення входить:

варіанти відповідей

здійснення грошових переказів, підготовка фінансових звітів від касирів кожної торгової точки готельного комплексу, облік, обробка і контроль первинної документації;

бронювання, реєстрація, розподіл номерів, надання гостям різних інформаційних послуг; стягування плати за проживання, ведення необхідної документації;

ведення особистих справ усіх співробітників готельного комплексу;

перевірка правильності ведення бухгалтерської документації і складання денного звіту за даними комерційної діяльності готельного комплексу.

Запитання 13

Портьє з видачі інформації та ключів є працівником:

варіанти відповідей

адміністративно-управлінської служби;

комерційної служби;

служби прийому і розміщення;

інженерно-технічної служби.

Запитання 14

Ландшафтний архітектор (озеленювач) є працівником:

варіанти відповідей

служби управління номерним фондом;

комерційної служби;

служби прийому і розміщення

інженерно-технічної служби.

Запитання 15

Служба портьє здійснює … .

варіанти відповідей

контроль за номерним фондом готельного комплексу, ведучи картотеку по зайнятості номерів і наявності вільних місць, і виконує функції інформаційного центру;

визначення вартості номера, включаючи знижки та пільги; визначення способу оплати та проведення необхідних кредитно-чекових процедур;

узгодження оплати рахунків кредитними картками та чеками з бухгалтерією;

контроль за чистотою і порядком у вестибюлі; контроль за збереженням майна.

Запитання 16

В готелях яких категорій передбачена посада швейцара?

варіанти відповідей

в усіх готелях, незалежно від їхньої категорії;

починаючи з 3*;

тільки в 5*;

у готелях категорії 4 і 5 зірок.

Запитання 17

У деяких висококласних готелях передбачена посада консьєржа, в обов’язки якого входить:

варіанти відповідей

надання різноманітної інформації клієнтам готелю;

контроль за роботою зміни покоївок на житловому поверсі;

виконання будь-яких замовлень клієнтів; 

доставка напоїв і закусок у номер

Запитання 18

У 1952 році з’явилася професійна організація консьєржів, відома під назвою:

варіанти відповідей

«Золоті зірки»;

«Золоті корони»; 

 «Золоті ключі»; 

«Золоті пагони». 

Запитання 19

У світовій практиці для визначення кількісного та якісного складу персоналу служби безпеки вважається раціональним правило … .

варіанти відповідей

«300», тобто 1 працівник служби безпеки на 300 номерів;

«200», тобто 1 працівник служби безпеки на 200 номерів;

«100», тобто 1 працівник служби безпеки на 100 номерів;

«250», тобто 1 працівник служби безпеки на 250 номерів.

Запитання 20

Виконавчий голова готельного комплексу зазвичай називається:

варіанти відповідей

технічним директором; 

генеральним директором;

фінансовим директором;

виконавчим директором.

Запитання 21

Гостя до кімнати супроводжує:

варіанти відповідей

портьє;

швейцар;

посильний;

консьєрж.

Запитання 22

Зазвичай першим зустрічає гостей:

варіанти відповідей

коридорний;

портьє;

швейцар;

покоївка.

Запитання 23

Приймає оплату і виписує рахунок гостеві:

варіанти відповідей

бухгалтер; 

контролер;

касир;

посильний.

Запитання 24

Службу прийому і розміщення очолює головний … .

варіанти відповідей

інженер;

адміністратор;

бухгалтер;

директор.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест