На останній склад падає наголос у слові
НЕПРАВИЛЬНО утворено відмінкову форму числівника
НЕ ПОТРЕБУЄ редагування речення
Відокремленим означенням НЕ МОЖНА замінити підрядну частину
Лексичну помилку НЕ допущено в рядку
Іменником є виділене слово в реченні
1. Є твори, доля яких в особливій суспільній заангажованості, які значною мірою впливали на сучасників та нащадків і по своєму акумулювали національну енергію, щоб вона, ніби струм, потекла потім по артеріях народного тіла, витворюючи новий рівень самосвідомості. 2. Такі твори як правило пишуться на межі епох занепаду. 3. «Енеїда» І. Котляревського, яка розбудила українців, емоційно завершивши стару епоху в літературі і проголосивши нову, та «Історія Русів», яка дала підстави до національного пробудження.4. Гостро нагадувала нашим інтелектуалам, які уже починали губити національне обличчя, скинувши козацький кунтуш та жупан, одягши російського крою міжнародний камзол та імперський мундир. 5. Зрештою, не є дивним, що приблизно в одному часі на Україні з´являються ці два твори.
Слово «заангажованості» в першому реченні можна замінити синонімами, ОКРІМ
1. Є твори, доля яких в особливій суспільній заангажованості, які значною мірою впливали на сучасників та нащадків і по своєму акумулювали національну енергію, щоб вона, ніби струм, потекла потім по артеріях народного тіла, витворюючи новий рівень самосвідомості. 2. Такі твори як правило пишуться на межі епох занепаду. 3. «Енеїда» І. Котляревського, яка розбудила українців, емоційно завершивши стару епоху в літературі і проголосивши нову, та «Історія Русів», яка дала підстави до національного пробудження.4. Гостро нагадувала нашим інтелектуалам, які уже починали губити національне обличчя, скинувши козацький кунтуш та жупан, одягши російського крою міжнародний камзол та імперський мундир. 5. Зрештою, не є дивним, що приблизно в одному часі на Україні з´являються ці два твори.
У знахідному відмінку в тексті вжито слово
1. Є твори, доля яких в особливій суспільній заангажованості, які значною мірою впливали на сучасників та нащадків і по своєму акумулювали національну енергію, щоб вона, ніби струм, потекла потім по артеріях народного тіла, витворюючи новий рівень самосвідомості. 2. Такі твори як правило пишуться на межі епох занепаду. 3. «Енеїда» І. Котляревського, яка розбудила українців, емоційно завершивши стару епоху в літературі і проголосивши нову, та «Історія Русів», яка дала підстави до національного пробудження.4. Гостро нагадувала нашим інтелектуалам, які уже починали губити національне обличчя, скинувши козацький кунтуш та жупан, одягши російського крою міжнародний камзол та імперський мундир. 5. Зрештою, не є дивним, що приблизно в одному часі на Україні з´являються ці два твори.
Помилка пунктуаційна є в реченні
1. Є твори, доля яких в особливій суспільній заангажованості, які значною мірою впливали на сучасників та нащадків і по своєму акумулювали національну енергію, щоб вона, ніби струм, потекла потім по артеріях народного тіла, витворюючи новий рівень самосвідомості. 2. Такі твори як правило пишуться на межі епох занепаду. 3. «Енеїда» І. Котляревського, яка розбудила українців, емоційно завершивши стару епоху в літературі і проголосивши нову, та «Історія Русів», яка дала підстави до національного пробудження.4. Гостро нагадувала нашим інтелектуалам, які уже починали губити національне обличчя, скинувши козацький кунтуш та жупан, одягши російського крою міжнародний камзол та імперський мундир. 5. Зрештою, не є дивним, що приблизно в одному часі на Україні з´являються ці два твори.
Орфографічну помилку допущено в слові
Звук [й] є в кожному слові рядка
Усі слова пишуться з великої літери в рядку
Неповним є речення
ПРАВИЛЬНО розставлено розділові знаки при прямій мові в реченні
Прочитайте речення (цифри в дужках позначають наступне слово).
В історії людської (1) ц(Е,И)вілізації (2)нел(Е,И)егко віднайти народ, подібний нашому, який маючи тисячолітню традицію (3)державотвор(Е,И)ння, збагативши (4)в(Е,И)ршини людського поступу самобутньою культурою, був (5)позбавл(Е,И)ний права знати про себе.
Букву е треба писати на місці усіх цифр
Апостроф НЕ треба писати у всіх словах рядка
Подвоєння літер у формі орудного відмінка однини відбувається у всіх іменниках рядка
Літеру и на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
ПОТРЕБУЄ редагування речення
Лексичну помилку НЕ допущено в рядку
Разом треба писати всі слова в рядку
Подвоєні літери НЕ треба писати у всіх словах рядка
Виділене слово є сполучником, і його треба писати разом у рядку
Увідповідніть фразеологізм ні пава ні ґава із його значенням
Увідповідніть фразеологізм менторський тон із його значенням
Увідповідніть фразеологізм обійми Морфея із його значенням
Увідповідніть фразеологізм запанібрата із його значенням
З´ясуйте, в якому реченніоднорідні підмети
З´ясуйте, в якому реченні однорідні присудки
З´ясуйте, в якому реченні однорідні додатки
З´ясуйте, в якому реченні однорідні обставини
Визначте означено-особове речення
Визначте неозначено-особове речення
Визначте узагальнено-особове речення
Визначте безособове речення
Визначте вид речення
Щасливий я, що народився на твоєму березі, Десно!
Визначте вид речення
Після дощу зморена земля лежить і парує, однак не буде знов веселки над містом.
Визначте вид речення
Зліва співали струмки, що збігали з гір, і кожен з них мав свій голос.
Визначте вид речення
Ми ломимо скалу, рівняємо правді шлях.
З'ясуйте, якою частиною мови є виділене слово в реченні
Клекіт млина термосить пітьму, а вона чіпляє тендітні омріяні зірки, і стрімко линуть до хтозна-кого на заставнівську соснину.
З'ясуйте, якою частиною мови є виділене слово в реченні Клекіт млина термосить пітьму, а вона чіпляє тендітні омріяні зірки, і стрімко линуть до хтозна-кого на заставнівську соснину.
З'ясуйте, якою частиною мови є виділене слово в реченні Клекіт млина термосить пітьму, а вона чіпляє тендітні омріяні зірки, і стрімко линуть до хтозна-кого на заставнівську соснину.
З'ясуйте, якою частиною мови є виділене слово в реченні Клекіт млина термосить пітьму, а вона чіпляє тендітні омріяні зірки, і стрімко линуть до хтозна-кого на заставнівську соснину.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома