Тематична атестація ІІ семестр

Додано: 13 травня 2020
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 378 разів
43 запитання
Запитання 1

На останній склад падає наголос у слові

варіанти відповідей

метонімія

чужина

олень

поєднання

Запитання 2

НЕПРАВИЛЬНО утворено відмінкову форму числівника

варіанти відповідей

Тренер покликала і нагородила семи учнів.

Зустріч біля школи призначили о сімнадцятій годині.

Карета вміщала від сорока до ста козаків.

Іванко зустрів у парку двох однокласників.

Запитання 3

НЕ ПОТРЕБУЄ редагування речення

варіанти відповідей

Я хочу відправити по пошті замовлення.

Мій брат по професії програміст.

Треба усім переможцям виплатити по сто гривень.

Я мрію подорожувати по європейським країнам.

Запитання 4

Відокремленим означенням НЕ МОЖНА замінити підрядну частину

варіанти відповідей

На тротуарі лежало зелене листя берези, яке опало після грози.

У бабусі я ходила на город, який був засаджений різними квітами.

Учні з подивом розглядали книжки, які роздав учитель.

На картині були яблука, які росли в маминому саду.

Запитання 5

Лексичну помилку НЕ допущено в рядку

варіанти відповідей

привести слідуючі факти

навести такі факти

навести наступні факти

привести наступні факти

Запитання 6

Іменником є виділене слово в реченні

варіанти відповідей

Моя подруга модно одягнена.

Моя мама завжди каже: «Одягатися модно не означає стильно»

Модно – іти в ногу з часом.

Я хотіла бути вишуканою і чути услід «модно».

Запитання 7

1. Є твори, доля яких в особливій суспільній заангажованості, які значною мірою впливали на сучасників та нащадків і по своєму акумулювали національну енергію, щоб вона, ніби струм, потекла потім по артеріях народного тіла, витворюючи новий рівень самосвідомості. 2. Такі твори як правило пишуться на межі епох занепаду. 3. «Енеїда» І. Котляревського, яка розбудила українців, емоційно завершивши стару епоху в літературі і проголосивши нову, та «Історія Русів», яка дала підстави до національного пробудження.4. Гостро нагадувала нашим інтелектуалам, які уже починали губити національне обличчя, скинувши козацький кунтуш та жупан, одягши російського крою міжнародний камзол та імперський мундир. 5. Зрештою, не є дивним, що приблизно в одному часі на Україні з´являються ці два твори.

Слово «заангажованості» в першому реченні можна замінити синонімами, ОКРІМ

варіанти відповідей

заклопотаності

упередженості

зайнятості

свободі

Запитання 8

1. Є твори, доля яких в особливій суспільній заангажованості, які значною мірою впливали на сучасників та нащадків і по своєму акумулювали національну енергію, щоб вона, ніби струм, потекла потім по артеріях народного тіла, витворюючи новий рівень самосвідомості. 2. Такі твори як правило пишуться на межі епох занепаду. 3. «Енеїда» І. Котляревського, яка розбудила українців, емоційно завершивши стару епоху в літературі і проголосивши нову, та «Історія Русів», яка дала підстави до національного пробудження.4. Гостро нагадувала нашим інтелектуалам, які уже починали губити національне обличчя, скинувши козацький кунтуш та жупан, одягши російського крою міжнародний камзол та імперський мундир. 5. Зрештою, не є дивним, що приблизно в одному часі на Україні з´являються ці два твори.

У знахідному відмінку в тексті вжито слово

варіанти відповідей

заангажованості

тіла

українців

твори

Запитання 9

1. Є твори, доля яких в особливій суспільній заангажованості, які значною мірою впливали на сучасників та нащадків і по своєму акумулювали національну енергію, щоб вона, ніби струм, потекла потім по артеріях народного тіла, витворюючи новий рівень самосвідомості. 2. Такі твори як правило пишуться на межі епох занепаду. 3. «Енеїда» І. Котляревського, яка розбудила українців, емоційно завершивши стару епоху в літературі і проголосивши нову, та «Історія Русів», яка дала підстави до національного пробудження.4. Гостро нагадувала нашим інтелектуалам, які уже починали губити національне обличчя, скинувши козацький кунтуш та жупан, одягши російського крою міжнародний камзол та імперський мундир. 5. Зрештою, не є дивним, що приблизно в одному часі на Україні з´являються ці два твори.

Помилка пунктуаційна є в реченні

варіанти відповідей

другому

третьому

четвертому

п'ятому

Запитання 10

1. Є твори, доля яких в особливій суспільній заангажованості, які значною мірою впливали на сучасників та нащадків і по своєму акумулювали національну енергію, щоб вона, ніби струм, потекла потім по артеріях народного тіла, витворюючи новий рівень самосвідомості. 2. Такі твори як правило пишуться на межі епох занепаду. 3. «Енеїда» І. Котляревського, яка розбудила українців, емоційно завершивши стару епоху в літературі і проголосивши нову, та «Історія Русів», яка дала підстави до національного пробудження.4. Гостро нагадувала нашим інтелектуалам, які уже починали губити національне обличчя, скинувши козацький кунтуш та жупан, одягши російського крою міжнародний камзол та імперський мундир. 5. Зрештою, не є дивним, що приблизно в одному часі на Україні з´являються ці два твори.

Орфографічну помилку допущено в слові

варіанти відповідей

козацький

по своєму

самосвідомості

пробудження

Запитання 11

Звук [й] є в кожному слові рядка

варіанти відповідей

водопій, пюре, підйом

морквяний, йодована, ячмінь

тюль, яйце, серія

ярмарок, подвір´я, щеплення

юнга, супер´їжак, любов

Запитання 12

Усі слова пишуться з великої літери в рядку

варіанти відповідей

Східний Сибір, Республіка Білорусь, Організація Об´єднаних Націй

Східно-Сибірське море, Річка Південний Буг, Дід Мороз, Ейфелева Вежа

Пік Шевченка, Сузір´я Великої Ведмедиці, Галицько-Волинське Князівство, Хрестові Походи

Великий Піст, Берингова Протока, Міністерство Фінансів України, Заслужений Майстер Спорту

Запитання 13

Неповним є речення

варіанти відповідей

Мрії втілювати в життя – значить рухатися.

Гори Карпати – краса України.

Натхнення і праця – гарний результат.

Путівка на море – на моїм столі.

Учити – в університет поступити.

Запитання 14

ПРАВИЛЬНО розставлено розділові знаки при прямій мові в реченні

варіанти відповідей

«Нема України без верби і калини», - кажуть у народі.

«Що се, що?, кричить Бертольдо. Гей, ловіть співця, в´яжіте!»

«Оце завтра з Хведьком прийдемо сюди, - подумав Марко».

Дідусь мовляє тихо, урочисто - «Щасливі діти, що народились у лагідний час, в безпечну годину!»

«О, та ви стали справжніми гуцулами!, - казав старий Бойчук».

Запитання 15

Прочитайте речення (цифри в дужках позначають наступне слово).

В історії людської (1) ц(Е,И)вілізації (2)нел(Е,И)егко віднайти народ, подібний нашому, який маючи тисячолітню традицію (3)державотвор(Е,И)ння, збагативши (4)в(Е,И)ршини людського поступу самобутньою культурою, був (5)позбавл(Е,И)ний права знати про себе.

Букву е треба писати на місці усіх цифр

варіанти відповідей

1,2,5

1,3,5

2,4,5

1,2,3

Запитання 16

Апостроф НЕ треба писати у всіх словах рядка

варіанти відповідей

повітр..я, дзв..якнути, священик, тьм..яний

зв..язковий, б..юст, різнотрав..я, кав..ярня

Валер..ян, зім..яти, арф..яр, реп..ях

зав..язати, пуп..янок, р..юкзак, р..яска

львів..янин, різдв..яний, під..їзд, в..юн

Запитання 17

Подвоєння літер у формі орудного відмінка однини відбувається у всіх іменниках рядка

варіанти відповідей

радість, ненависть, путь

гущавінь, тінь, біль

сіль, зустріч, вуаль

печаль, шампунь, сіль

мить, ступінь, міль

Запитання 18

Літеру и на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка


варіанти відповідей

схов..ще, квіт..нь, експер..мент, вет..ринар

нас..п, трав..нь, кол..хати, с..рпанок

тр..бунал, віднос..ни, публіц..стика, юрисд..кція

ц..вілізація, тр..мтіти, д..наміка, пер..можений

д..монстрація, перв..нний, р..тм, ен..ргія

Запитання 19

ПОТРЕБУЄ редагування речення

варіанти відповідей

Сильний вітер штовхав мене, виходячи з дому.

Коли був сильний вітер, я вийшов з дому.

Виходячи з дому, я ховався від сильного вітру.

Сильний вітер штовхав мене, коли я виходив з дому.

Коли я виходив з дому, мене штовхав сильний вітер.

Запитання 20

Лексичну помилку НЕ допущено в рядку

варіанти відповідей

розгорнути книжку

виключити струм

вижимати соки

прийняти участь

виключення з правил

Запитання 21

Разом треба писати всі слова в рядку

варіанти відповідей

полу/мисок, агро/культура, жовто/гарячий, історично/цінний

колективно/обговорений, орфографічно/правильний, взаємно/корисний, взаємно/обернений

динамо/машина, культурно/освітній, азотно/фосфорний, ампер/година

військово/зобов´язаний, темно/шоколадний, чорно/зем, пап´є/маше

внутрішньо/атомний, суспільно/корисний, багато/разовий, унтер/офіцер

Запитання 22

Подвоєні літери НЕ треба писати у всіх словах рядка

варіанти відповідей

радіст..ю, нездолан..ий, зіл..я

зван..я, жовч..ю, розрізан..ий

завдан..я, велич..ю, старан..о

зроблен..ий, священ..ик, списан..ий

піч..ю, стоптан..ий, священ..е

Запитання 23

Виділене слово є сполучником, і його треба писати разом у рядку

варіанти відповідей

Як/би не крутила хуртовина, блисне промінь сонця.

Народна пісня – то/ж усій землі окраса.

Я люблю тебе, друже, за/те, що не можна тебе не любити.

Усе одно, що/б не сталося, ми не розлучимось.

Хотіла б я піснею стати, що/б вільно по світі літати.

Запитання 24

Увідповідніть фразеологізм ні пава ні ґава із його значенням

варіанти відповідей

нарівні, як рівний з нерівним

посередній, нічим не виділяється

повчальний, наставницький

солодко спати, міцний сон

творчий настрій

Запитання 25

Увідповідніть фразеологізм менторський тон із його значенням

варіанти відповідей

нарівні, як рівний з нерівним

посередній, нічим не виділяється

повчальний, наставницький

солодко спати, міцний сон

творчий настрій

Запитання 26

Увідповідніть фразеологізм обійми Морфея із його значенням

варіанти відповідей

нарівні, як рівний з нерівним

посередній, нічим не виділяється

повчальний, наставницький

солодко спати, міцний сон

творчий настрій

Запитання 27

Увідповідніть фразеологізм запанібрата із його значенням

варіанти відповідей

нарівні, як рівний з нерівним

посередній, нічим не виділяється

повчальний, наставницький

солодко спати, міцний сон

творчий настрій

Запитання 28

З´ясуйте, в якому реченніоднорідні підмети

варіанти відповідей

Дали в дорогу різних почастунків: лящів, тарані, місцевих трунків.

Перші проліски й фіалки соромливо піднімають голови.

Весна приходить тихо й непомітно, неквапливо.

А літо йде, гуде, співає полями.

Дівочий, дзвінкий, юний сміх лунає в гаю.

Запитання 29

З´ясуйте, в якому реченні однорідні присудки

варіанти відповідей

Дали в дорогу різних почастунків: лящів, тарані, місцевих трунків.

Перші проліски й фіалки соромливо піднімають голови.

Весна приходить тихо й непомітно, неквапливо.

А літо йде, гуде, співає полями.

Дівочий, дзвінкий, юний сміх лунає в гаю.

Запитання 30

З´ясуйте, в якому реченні однорідні додатки

варіанти відповідей

Дали в дорогу різних почастунків: лящів, тарані, місцевих трунків.

Перші проліски й фіалки соромливо піднімають голови.

Весна приходить тихо й непомітно, неквапливо.

А літо йде, гуде, співає полями.

Дівочий, дзвінкий, юний сміх лунає в гаю.

Запитання 31

З´ясуйте, в якому реченні однорідні обставини

варіанти відповідей

Дали в дорогу різних почастунків: лящів, тарані, місцевих трунків.

Перші проліски й фіалки соромливо піднімають голови.

Весна приходить тихо й непомітно, неквапливо.

А літо йде, гуде, співає полями.

Дівочий, дзвінкий, юний сміх лунає в гаю.

Запитання 32

Визначте означено-особове речення

варіанти відповідей

Любіть травинку і рослинку, і сонце яскраве.

Нас виглядають уже з-за лісу.

Бережіть себе і Україну.

Сутеніє, мабуть, у степу.

Весняні води, струмочки навколо.

Запитання 33

Визначте неозначено-особове речення

варіанти відповідей

Любіть травинку і рослинку, і сонце яскраве.

Нас виглядають уже з-за лісу.

Бережіть себе і Україну.

Сутеніє, мабуть, у степу.

Весняні води, струмочки навколо.

Запитання 34

Визначте узагальнено-особове речення

варіанти відповідей

Любіть травинку і рослинку, і сонце яскраве.

Нас виглядають уже з-за лісу.

Бережіть себе і Україну.

Сутеніє, мабуть, у степу.

Весняні води, струмочки навколо.

Запитання 35

Визначте безособове речення

варіанти відповідей

Любіть травинку і рослинку, і сонце яскраве.

Нас виглядають уже з-за лісу.

Бережіть себе і Україну.

Сутеніє, мабуть, у степу.

Весняні води, струмочки навколо.

Запитання 36

Визначте вид речення

Щасливий я, що народився на твоєму березі, Десно!

варіанти відповідей

складносурядне

складнопідрядне

безсполучникове

складне з різними видами

просте речення

Запитання 37

Визначте вид речення

Після дощу зморена земля лежить і парує, однак не буде знов веселки над містом.

варіанти відповідей

складносурядне

складнопідрядне

безсполучникове

складне з різними видами

просте речення

Запитання 38

Визначте вид речення

Зліва співали струмки, що збігали з гір, і кожен з них мав свій голос.

варіанти відповідей

складносурядне

складнопідрядне

безсполучникове

складне з різними видами

просте речення

Запитання 39

Визначте вид речення

Ми ломимо скалу, рівняємо правді шлях.

варіанти відповідей

 складносурядне

складнопідрядне

безсполучникове

складне з різними видами

просте речення

Запитання 40

З'ясуйте, якою частиною мови є виділене слово в реченні

Клекіт млина термосить пітьму, а вона чіпляє тендітні омріяні зірки, і стрімко линуть до хтозна-кого на заставнівську соснину.

варіанти відповідей

іменник

прислівник

прийменник

займенник

дієприкметник (форма дієслова)

Запитання 41

З'ясуйте, якою частиною мови є виділене слово в реченні Клекіт млина термосить пітьму, а вона чіпляє тендітні омріяні зірки, і стрімко линуть до хтозна-кого на заставнівську соснину.

варіанти відповідей

іменник

прислівник

прийменник

займенник

дієприкметник (форма дієслова)

Запитання 42

З'ясуйте, якою частиною мови є виділене слово в реченні Клекіт млина термосить пітьму, а вона чіпляє тендітні омріяні зірки, і стрімко линуть до хтозна-кого на заставнівську соснину.

варіанти відповідей

іменник

прислівник

прийменник

займенник

дієприкметник (форма дієслова)

Запитання 43

З'ясуйте, якою частиною мови є виділене слово в реченні Клекіт млина термосить пітьму, а вона чіпляє тендітні омріяні зірки, і стрімко линуть до хтозна-кого на заставнівську соснину.

варіанти відповідей

іменник

прислівник

прийменник

займенник

дієприкметник (форма дієслова)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест