Тематичне оцінювання по темі "Кодування даних та апаратне забезпечення"

Додано: 28 вересня 2023
Предмет: Інформатика, 8 клас
12 запитань
Запитання 1

Що таке код?

варіанти відповідей

особливе повідомлення у письмовому вигляді

наскельний малюнок

набір правил кодування повідомлень

інформація,збережена в комп'ютері

Запитання 2

Скільки біт в одному байті?

варіанти відповідей

1

4

6

8

Запитання 3

Виберіть основоположників розробки комп'ютерів в Україні?

варіанти відповідей

Віктор Глушков

Сергій Глушков

Віктор Лебедєв

Сергій Лебедєв

Запитання 4

Портативні комп'ютери це:

варіанти відповідей

моноблок

ноутбук

неттон

планшет

смартфон

фічефон

Запитання 5

Як людина кодує звуки своєї мови?

варіанти відповідей

настроєм

рухами

літерами і жестами

запахами

Запитання 6

порахуйте довжину двійкового коду наступного повідомлення:

Інформатика-цікавий предмет!

варіанти відповідей

30 біт

30 байт

30 символів

првильної відповіді немає

Запитання 7

Оберіть всі рівні характеристики комп'ютерів I покоління:

варіанти відповідей

великий розмір

створені на базі електронних ламп

маленький розмір

низька продуктивність

створені на базі транзисторів

наявність екранів

Запитання 8

Від характеристики якого пристрою залежить швидкодія комп'ютера?

варіанти відповідей

процесора

монітора

оперативної пам'яті

принтера

Запитання 9

До зовнішніх запам'ятовуючих пристроїв належать:

варіанти відповідей

флешка

кеш-пам'ять

твердотілий диск

жорсткий диск

карта пам'яті

оперативна пам'ять

постійна пам'ять

Запитання 10

У якому році з'явився перший комп'ютер?

варіанти відповідей

1931

1918

1965

1946

Запитання 11

Як називають цифру 0 або 1 у двійковому коді повідомленя?

варіанти відповідей

біт

байт

мегабайт

кілобайт

Запитання 12

Оберіть прізвища вчених,які зробили внесокв розвиток обчислювальної техніки протягом "механічного етапу"?

варіанти відповідей

Паскаль

Бебідж

Тесла

Аристотель

Мікельанжело

Лавлейс

Ломоносов

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест