Тематичне оцінювання.Рівноприскорений рух. Закони Ньютона. ІІ варіант

Додано: 22 березня 2021
Предмет: Фізика, 9 клас
Тест виконано: 145 разів
20 запитань
Запитання 1

Прискорення, якого набуває тіло внаслідок дії сили, прямо пропорційне цій силі та обернено пропорційне масі тіла. 

варіанти відповідей

Перший закон Ньютона                    

Другий закон Ньютона                    

Третій закон Ньютона

Закон всесвітнього тяжіння

Запитання 2

Дія сили на тіло припинилося, що воно продовжує зберігати?

варіанти відповідей

прискорення

швидкість

і прискорення і швидкість

Запитання 3

Сила, прискорення, маса: яка з цих величин векторна?

варіанти відповідей

Сила, прискорення

 

 Сила, прискорення, маса

  

Сила

Жодна

Запитання 4

Оберіть одиниці вимірювання маси

варіанти відповідей

Кілограм

Грам

Мілілітр

Ньютон

Тонна

Запитання 5

Одиниця вимірювання швидкості в СІ

варіанти відповідей

м/с

км/год

м/с2

м

Запитання 6

Виберіть фізичні величини, за допомогою яких можна описати рух тіла

варіанти відповідей

маса

час

швидність

прискорення

сила тяжіння

Запитання 7

Явище збереження своєї швидкості тілом - це

варіанти відповідей

інерція

інертність

маса

інерціальна система

Запитання 8

Умови при яких застосовується Другий закон Ньютона:

варіанти відповідей

Сума всіх сил дорівнює нулю.

Прискорення постійне.

Швидкість рівна нулю.

Прискорення рівне нулю.

Сума всіх сил дорівнює m.a

Швидкість змінюється

Запитання 9

Сила - це міра

варіанти відповідей

сили тіла

швидкості тіла

інертності тіла

взаємодії тіл

Запитання 10

Третій закон Ньютона формулюється так:

варіанти відповідей

Тіла взаємодіють із силами рівними по модулю і протилежними за напрямками.

Сума всіх сил дорівнює нулю.

Сила, що діє на тіло рівна по модулю і протилежна по напрямку до сили, що діє на інше тіло.

Сила, що діє на тіло, дорівнює добутку маси цього тіла на прискорення, що надає ця сила.

Запитання 11

Оберіть правильні характеристики переміщення:

варіанти відповідей

це вектор

з'єднує початкову і кінцеву точки руху

вимірюється терезами

описує слід руху тіла

розв'язує основну задачу механіки

Запитання 12

Сили, що діють у третьому законі Ньютона не мають наступних властивостивостей:

варіанти відповідей

однієї природи.

рівні за напрямками

прикладені до різних тіл.

не компенсують одна одну.

компенсуються

мають одну точку прикладання

Запитання 13

Рушаючи з місця, автомобіль набув швидкості 15 м/с за 10 с. Чому дорівнює прискорення автомобіля?

варіанти відповідей

15 м/с2

1,5 м/с2

0,67 м/с2

-15 м/с2

Запитання 14

Формули переміщення при рівноприскореному русі мають вигляд:

варіанти відповідей

vx = v0x + axt

x = x0+v0t + at2/2

sx = (vx2 - v0x2) / (2ax)

sx = v0xt + axt2/2

Запитання 15

Поїзд Київського метрополітену проходить 3 км між станціями за 5 хвилин. Визначте середню швидкість на всьому шляху. (в м/с, в км/год).

варіанти відповідей

10 м/с; 2,78 км/год

0,6 м/с; 2,16 км/год

0,1 м/с; 36 км/год

10 м/с; 36 км/год

Запитання 16

Дія яких сил компенсується під час рівномірного і прямолінійного руху пір'їнки вниз?

варіанти відповідей

Сила тяжіння

Сила тертя

Сила пружності

Сила опору повітря

Вага тіла

Запитання 17

З яким прискоренням рухвася під час розгону реактивний літак, що має масу 50 т, якщо сила тяги двигунів становить 80 кН?

варіанти відповідей

1,6 м/с2

0,625 м/с2

16 м/с2

62,5 м/с2

Запитання 18

На два тіла діють рівні сили. Перше тіло має масу 20 г і рухається з прискоренням 2 м/с2, а друге тіло рухається з прискоренням 20 см/с2. Якою є маса другого тіла?

варіанти відповідей

0,2 кг

2 кг

20 г

200 кг

Запитання 19

Під час спуску із гори швидкість велосипедиста, який рухається прямолінійно і рівноприскорено, змінилася за 10 с від 9 км/год до 63 км/год. Яке прискорення велосипедиста? 

варіанти відповідей

1,5 м\с2

5,4 м\с2

15 м\с2

0,54 м\с2

Запитання 20

До однієї точки тіла прикладені сили 18 Н і 4 Н, напрямлені вздовж однієї прямої. Вкажіть значення, якому може дорівнювати їх рівнодійна:

варіанти відповідей

22 Н

4 Н

14 Н

18 Н

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест