Тестова робота за розділом V "Світ інформації та мас-медіа"

Додано: 11 квітня 2022
Предмет: Громадянська освіта, 10 клас
Тест виконано: 361 раз
23 запитання
Запитання 1

Медіа — це...

варіанти відповідей

інструменти та засоби передачі будь-якої інформації з будь-якою метою

засоби поширення інформації для масового споживання 

вид інформації, розрахований на масового споживача

відомості, що прийняті та усвідомлені споживачем і визнані ним як важливі

Запитання 2

Як називають гарантовану державою можливість людини безперешкодно висловлювати думки в мас-медіа?

варіанти відповідей

свобода пересування

свобода совісті

свобода слова 

свобода зібрань

Запитання 3

Як називається нагляд і контроль держави за мас-медіа?

варіанти відповідей

цензура 

реклама

фейк

"джинса"

Запитання 4

Чи може бути обмежено право на свободу слова?

варіанти відповідей

Може бути обмежено вищими органами влади через підзаконні акти.

Не може бути обмежено, тому що це обмеження демократії.

Може бути обмежено законом в інтересах національної безпеки та громадського порядку.

Не може бути, бо медіа повинні писати і фільмувати будь-що.

Запитання 5

Виберіть види мас-медіа (дві правильні відповіді).

варіанти відповідей

Телебачення, комунальні заклади, державні установи.

Кінематограф, відеоігри, реклама. 

Інтернет, преса, книги, радіо. 

Агентства, прес центри, громадські організації, державні органи.

Запитання 6

Яким є вплив медіа на людину і суспільство?

варіанти відповідей

Різні види медіа вводять в обіг інформацію, яку потребує суспільство.  

Медіа впливають на людину і формують громадську думку. 

Людина і суспільство перебувають під повним контролем медіа.

Різновиди медіа не впливають на людину і громадську думку.

Запитання 7

 Що таке цензура?

варіанти відповідей

Контроль влади за змістом і поширенням інформації, що визнана владою небажаною

Необхідна умова для існування демократичної держави.

Інструмент влади, що забезпечує порядок і стабільність в державі.

Обмеження свободи слова в інтересах національної безпеки і територіальної цілісності.

Запитання 8

Що означає масова комунікація?

варіанти відповідей

Збирання і поширення інформації через спеціальні канали. 

Поширення інформації через радіо, телебачення, Інтернет.

Репортажі, публікації, блоги, інтерв`ю.

Поширення інформації тільки через Інтернет.

Запитання 9

Яка мета медіа в демократичному суспільстві? (дві правильні відповіді)

варіанти відповідей

Викриття неправомірних дій і несправедливості 

Регулювання суспільних відносин

Поширювати достовірну інформацію 

Забезпечення справедливості та правопорядку

Запитання 10

Які форми цензури існують в медіа (дві правильні відповіді)

варіанти відповідей

Запобігання введення в оману населення

Обмеження поширення інформації в інтересах національної безпеки

Вимога узгоджувати інформацію перед її оприлюдненням

Обмеження доступу аудиторії до тих чи інших медіа

Запитання 11

Що з наведеного нижче вважається головним принципом роботи професійного журналіста?

варіанти відповідей

виховування патріотичних громадян своєї країни

формування суспільної думки, корисної для загального блага

забезпечення читачів інформацією, що відповідає їхнім смакам та очікуванням

надання читачам цінної, повної, достовірної інформації

Запитання 12

Як називають приховану рекламу?

варіанти відповідей

"джинса" 

фейк

маніпуляція

пропаганда

Запитання 13

Якщо в медіатексті активно використовують емоційно забарвлені слова, оцінні судження, заклики до конкретних дій, то він є

варіанти відповідей

професійним

неупередженим

маніпулятивним 

інформативним

Запитання 14

Оперативне інформаційне повідомлення, яке містить суспільно важливу та актуальну інформацію, що стосується певної сфери життя суспільства чи окремих його груп.

варіанти відповідей

стаття

повідомлення

новина

меседж

Запитання 15

Підкуп журналістів, проплачені матеріали або навмисне прихована реклама

варіанти відповідей

хабар

"джинса"

премія

грошова винагорода

Запитання 16

Наявність чого з перелічених в медіатексті рекомендують вважати ознакою його достовірності?

варіанти відповідей

двох або більше джерел інформації 

коментарів експертів

даних соціологічних досліджень

цитат з офіційних документів

Запитання 17

Доступність із найвіддаленіших куточків планети до єдиного інформаційного простору найповніше забезпечує

варіанти відповідей

Інтернет

ЗМІ

телебачання

реклама

Запитання 18

Щоб протидіяти негативному впливу інформації, слід розвивати навички ...

варіанти відповідей

оперативного розшуку

критичного мислення

креативності

уяви

Запитання 19

Вкажіть дві ознаки маніпулятивниx медіатекстів:

варіанти відповідей

відсутність достовірних джерел інформації 

використання емоційно забарвлениx слів 

найчастіше це коротке повідомлення

обов'язково містить коментар двох і більше осіб

не містить оціночниx суджень

Запитання 20

Форма комунікації, спрямована на поширення фактів, аргументів, чуток та інших відомостей для впливу на суспільну думку на користь певної спільної справи чи громадської позиції - це ...

варіанти відповідей

маніпуляція 

пропаганда

фейк

реклама

Запитання 21

Назвіть основні етапи розвитку мас-медіа:

варіанти відповідей

винахід друкарства, поява газет, винахід мобільного зв'язку

винахід писемності; винахід друкарства; поява радіо, телебачення та Інтернету 

винахід писемності; винахід друкарства; винахід мобільного зв'язку

поява радіо; винахід телебачення; поява Інтернету

Запитання 22

До якої функції мас-медіа належить висловлювання різних точок зору на певні явища, пошук однодумців?

варіанти відповідей

Формування громадської думки

Інформаційна

Комунікативна 

Управлінська

Запитання 23

Позначте правила безпечного користування Інтернетом: (Три правильних відповіді)

варіанти відповідей

не змінюйте налаштування Інтернетом самостійно 

повідомляйте та оприлюднюйте без дозволу близьких особисту інформацію

не заходьте на підозрілі сайти, якщо про це попереджує захист комп'ютера 

вірте всьому, що читаєте

не заважайте іншим користувачам, не робіть протизаконних вчинків в Інтернеті 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест