Теорема Фалеса. Подібність трикутників

Додано: 29 листопада 2022
Предмет: Геометрія, 8 клас
Тест виконано: 350 разів
11 запитань
Запитання 1

Подібність трикутників прийнято позначати символом ...

варіанти відповідей

Запитання 2

Трикутники АВС і А1В1С1 подібні, причому А1В1 = 2АВ, АВ = 3 см, ВС = 4 см, АС = 5 см. Знайдіть периметр трикутника А1В1С1.

варіанти відповідей

6 см

12 см

24 см

36 см

Запитання 3

Трикутники АВС і МNP подібні, ∠А = 40°, ∠N = 80°. Знайдіть градусну міру кута С.

варіанти відповідей

40°

60°

80°

120°

Запитання 4

За даними рисунка знайдіть ОВ

варіанти відповідей

7 см

15 см

30 см

14 см

Запитання 5

KL ∥ BC, AK = KB, AL = 4 cм. Знайдіть АС.

варіанти відповідей

2см

4см

8см

10см

Запитання 6

Паралельні прямі m,а, n перетинають сторони кута А. Використовуючи малюнок знайдіть довжину відрізка АК

варіанти відповідей

26

30

40

35

Запитання 7

За теоремою Фалеса можна

варіанти відповідей

обчислити площу трикутника

дізнатися гіпотенузу прямокутного трикутника

поділити відрізок на будь-яку кількість рівних частин

дізнатися площу рівнобічної трапеції, в яку вписане коло

Запитання 8

На рис.

ОА₁ = А₁А₂ = А₂А₃ =8 см,

В₁А₁ ІІ В₂А₂ ІІ В₃А₃. 

ОВ₁= 4 см. Знайти довжину відрізка ОВ₃.

варіанти відповідей

4 см

6 см

8 см

12 см

Запитання 9

Трикутники називаються подібними, якщо

варіанти відповідей

...кути одного з них відповідно дорівнюють кутам іншого і відповідні сторони цих трикутників пропорційні

... сторона і два прилеглі до неї кути одного трикутника дорівнюють відповідно стороні та двом прилеглим до неї кутам другого трикутника

..три сторони одного трикутника дорівнюють відповідно трьом сторонам другого трикутника

Запитання 10

Трикутники АВС і А1В1С1 подібні. Чому дорівнює коєфіцієнт подібності,якщо АС=12 см, і А1С1=3см.

варіанти відповідей

к=6

к=3

к=4

к=1

Запитання 11

Де вірно записано подібність трикутників?

варіанти відповідей

 ∆ LMK ∾ ∆OMP


  ∆ KML ∾ ∆OPM

 

 ∆KLM ∾ ∆ OPM

 

∆MKL ∾ ∆MPO

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест