Теорема косинусів та наслідки з неї

Додано: 11 жовтня 2023
Предмет: Геометрія, 9 клас
9 запитань
Запитання 1

Якщо відомо три сторони трикутника, то за теоремою косинусів можна знайти...

варіанти відповідей

тільки один з кутів трикутника

суму сторін трикутника

будь-який кут трикутника

тільки два кути трикутника

Запитання 2

Вкажіть всі варіанти, де правильно записана теорема косинусів:

варіанти відповідей

AB2=BC2+AC2-2*AB*AC

AC2=BC2+AB2-2*AB*BC*cosB

BC2=AC2+AB2-2*AB*AC*cosA

BC2=AC2+AB2-2*AC*AB*cosC

Запитання 3

Знайти невідому сторону АВ

варіанти відповідей

 √48

6

√112

12

Запитання 4

5. Знайдіть невідому сторону ⊿АВС, якщо АВ = 5 см, ВС = 8 см, ∠В = 60о .


( cos 600 = ½)

варіанти відповідей

7 см

49 см

9 см

81 см

Запитання 5

Визначте вид трикутника зі сторонами а=8 см, в=10 см, с=14 см.

варіанти відповідей

прямокутний

тупокутний

гострокутний

визначити неможливо

Запитання 6

Записати теорему косинусів для сторони АС

варіанти відповідей

АС=АВ+ВС- 2⋅АВ⋅ВС⋅соs∠В

АС2=АВ+ВС- 2⋅АВ2⋅ВС2⋅соs∠B

АС2=АВ2+ВС2- 2⋅АВ⋅ВС⋅соs∠B

АС2=АВ2+ВС2 +2⋅АВ⋅ВС⋅соs∠B

Запитання 7

У трикутнику ABC: AB=c, BC=a, AC=b (див. рисунок). Користуючись теоремою косинусів, знайдіть: cos∠B.

варіанти відповідей
Запитання 8

Знайдіть невідому сторону трикутника DEF, якщо DE=4 см, DF=2√3 см, ∠D=30°

варіанти відповідей

2

√3

2√2

2√3

Запитання 9

Теорема косинусів

варіанти відповідей

Квадрат сторони трикутника дорівнює сумі квадратів двох інших сторін.

Квадрат сторони трикутника дорівнює квадрату різниці двох інших сторін.

Квадрат сторони трикутника дорівнює сумі квадратів двох інших сторін мінус подвоєний добуток цих сторін і косинуса кута між ними.

Квадрат сторони трикутника дорівнює сумі квадратів двох інших сторін плюс подвоєний добуток цих сторін і косинуса кута між ними.

Cторона трикутника дорівнює сумі квадратів двох інших сторін мінус подвоєний добуток цих сторін і косинуса кута між ними.

Це те ж саме, що і теорема синусів, тільки навпаки

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест