Теорема Піфагора

Додано: 10 лютого 2021
Предмет: Геометрія, 8 клас
Тест виконано: 19 разів
12 запитань
Запитання 1

У прямокутному трикутнику квадрат гіпотенузи дорівнює

варіанти відповідей

різниці квадратів катетів

сумі квадратів катетів

добутку катетів

катету

Запитання 2

Якщо проекції двох похилих , проведекних з точки до прямої, між собою рівні, то ...

варіанти відповідей

рівні катети

це сторони трикутника

рівні між собою і самі проекції

рівні між собою і самі похилі

Запитання 3

Знайти невідому сторону трикутника

варіанти відповідей

7

19

6

18

2

Запитання 4

Катети прямокутного трикутника 5 см і 12 см. Знайдіть гіпотенузу

варіанти відповідей

13

169

17

7

Запитання 5

Якщо бічна сторона рівнобедреного трикутника дорівнює 13 см, а основа - 10 см, то висота, проведена до основи, дорівнює…

варіанти відповідей

5 см

4 см

12 см

√28 см

Запитання 6

З точки до прямої проведено дві рівні між собою похилі. Довжина проекції однієї з них дорівнює 10 см. Знайдіть відстань між основами даних похилих.

варіанти відповідей

20 см

√20 см

5 см

10 см

Запитання 7

Периметр ромба 20 см, одна з його діагоналей 8 см. Знайдіть другу діагональ ромба.

варіанти відповідей

3 см

6 см

4 см

10 см

Запитання 8

Якщо діагоналі ромба дорівнюють 10 см і 24 см, то його периметр дорівнює …

варіанти відповідей

26см

52см

42см

24см

Запитання 9

Чи є трикутник зі сторонами 5см, 12см і 13см прямокутним?

варіанти відповідей

так

ні

не можливо визначити

Запитання 10

Знайдіть катет прямокутного трикутника, якщо його гіпотенуза дорівнює 25 см, а другий катет - 15 см.

варіанти відповідей

10 см

20 см

35 см

5 см

Запитання 11

Довжина перпендикуляра, проведеного з точки до прямої дорівнює 5 см, а довжина проекції – 12 см. Знайдіть довжину похилої, проведеної з точки до прямої.

варіанти відповідей

13 см

12 см

17 см

7 см

Запитання 12

Сторони прямокутника дорівнюють 8 см і 15 см. Знайдіть діагональ прямокутника.

варіанти відповідей

16 см

19 см

18 см

17 см

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест