Катети прямокутного трикутника дорівнюють 3 см і 4 см. Знайдіть гіпотенузу
Сформулюйте теорему Піфагора.
Гіпотенуза прямокутного трикутника дорівнює 15 см, а один із його катетів дорівнює 12 см. Знайдіть другий катет.
Знайдіть діагональ прямокутника, якщо його довжина 15 см, а ширина — 8 см.
* Медіана прямокутного трикутника, яка проведена до гіпотенузи дорівнює 6,5 см, а один із катетів 12 см. Знайдіть інший катет.
Один із катетів прямокутного трикутника на 3 см більший від другого, а гіпотенуза дорівнює 15 см. Знайдіть катети та у відповіді запишіть суму.
У рівнобічній трапеції бічна сторона дорівнює 10 см, а висота - 8 см. Знайдіть більшу основу трапеції, якщо менша дорівнює 9 см.
Знайдіть сторони квадрата, діагональ якого дорівнює 10 см.
* Чи є трикутник зі сторонами 9 см, 40 см, 41 см прямокутним ?
* Якщо бічна сторона рівнобедреного трикутника дорівнює 15 см, а висота, що проведена до основи 9 см, то основа дорівнює...
* Знайдіть периметр рівнобічної трапеції, якщо основи дорівнюють 3 см і 9 см, а висота - 4 см.
В прямокутному трикутнику гіпотенуза відноситься до катета як 5:3. Знайдіть периметр трикутника, якщо другий катет дорівнює 12 см.
* Знайдіть більшу діагональ ромба, якщо периметр ромба 20 см, а його менша діагональ дорівнює 6 м.
* Діагоналі ромба 12см і 16 см. Знайдіть периметр ромба
* Знайдіть площу прямокутника, якщо одна з його сторін 5 см, а діагональ 13 см
* Знайдіть висоту рівнобедреного трикутника, проведену до основи, якщо його бічна сторона та основа відповідно дорівнюють 26 см і 20 см.
* У трикутнику висота і медіана. що проведені до сторони 18 см, відповідно дорівнюють 8 см і 10 см. Знайти більшу з двох інших сторін трикутника.
Дерево надломилось на висоті 6 м, і його вершина впала на землю на відстані 8 м від стовбура. Якою була висота дерева?
Знайти гіпотенузу прямокутного трикутника з катетами 2√3 см і 2 см
1. У прямокутному трикутнику катети дорівнюють 6 см і 8 см. Знайдіть периметр трикутника.
Знайти х
Знайти х
Знайти х
Знайти х
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома