Теорема синусів. Теорема косинусів

Додано: 19 січня 2021
Предмет: Геометрія, 9 клас
Тест виконано: 79 разів
8 запитань
Запитання 1

Терема косинусів формулюється так:

варіанти відповідей

 Квадрат сторони трикутника дорівнює сумі двох інших сторін без подвоєного добутку цих сторін на косинус кута між ними.


  Квадрат сторони трикутника дорівнює сумі квадратів двох інших сторін без подвоєного добутку цих сторін на косинус кута між ними.

 Квадрат сторони трикутника дорівнює сумі квадратів двох інших сторін без добутку цих сторін на косинус кута між ними.

 Квадрат сторони прямокутного трикутника дорівнює сумі квадратів двох інших сторін без подвоєного добутку цих сторін на косинус кута між ними.

Запитання 2

Знайти сторону ВС трикутника АВС , зображеного на рисунку

варіанти відповідей

4

Запитання 3

Теорема косинусів справджується ...

варіанти відповідей

тільки для прямокутного трикутника

тільки для гострокутного трикутника

тільки для правильного трикутника

для будь-якого трикутника

Запитання 4

У трикутнику АВС відомі сторони АВ=3см, ВС=5см та ∠В=400. Як за допомогою теореми косинусів можна обчислити сторону АС цього трикутника? Оберіть правильну відповідь.

варіанти відповідей

 АС2=33+52+2⋅3⋅5cos400

 

АС2=32+52 - 2⋅3⋅5cos400

АС2=33+52+2⋅3⋅5cos400

 AC2=32+52-3⋅5cos400

Запитання 5

Вкажіть теорему косинусів для трикутника АВС.

варіанти відповідей

а2 = b2 + c2 - 2cacosα

а2 = b2 + c2 - 2abcosα

а2 = b2 + c2 - 2cbcosβ

а2 = b2 + c2 - 2cbcosα

Запитання 6

Використовуючи рисунок та теорему косинусів, укажіть правильне твердження.


варіанти відповідей

ВС2 = 52+ 42- 2 ⋅ 4⋅ 5 соs 1100

ВС2 = 52+ 42- 2 ⋅ 4⋅ 5 соs 300

ВС2 = 52+ 42 + 2 ⋅ 4⋅ 5 соs 1100


ВС2 = 52+ 42+2 ⋅ 4⋅ 5 соs 300

Запитання 7

Закінчити твердження: сторони трикутника пропорційні...

варіанти відповідей

синусам протилежних кутів

синусам прилеглих кутів

косинусам протилежних кутів

косинусам прилеглих кутів

Запитання 8

COS(180-α)=

варіанти відповідей

sin a

cosa

-sin a

-cosa

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест