Знайдіть середнє арифметичне чисел:
5; 9; 12; 19; 20
Знайдіть медіану вибірки: 1; 2; 2; 4; 6; 6; 8;8;8; 10;11.
У магазині одягу протягом дня було продано 10 чоловічих костюмів таких розмів: 48, 48, 48, 50, 50, 52, 54, 54, 56, 60. Знайдіть моду даної вибірки.
У магазині одягу протягом дня було продано 10 чоловічих костюмів таких розмів: 48, 48, 48, 50, 50, 52, 54, 54, 56, 60. Знайдіть медіану даної вибірки.
У магазині одягу протягом дня було продано 10 чоловічих костюмів таких розмів: 48, 48, 48, 50, 50, 52, 54, 54, 56, 60. Знайдіть розмах вибірки.
Задану вибірку об'єму 3: х, 5, 7. Відомо, що х є (0;3). Укажіть проміжок, якому належить середнє арифметичне значення цієї вибірки.
Семеро осіб відповіли на запитання: " Скільки разів за останній рік ви відвідували театр?" Відповіді були такими: 0, 2, 19, 6, 5, 2, 8. Знайдіть медіану цієї вибірки.
Дано вибірку об'єму n (n>10). Перші 8 елементів цієї вибірки є такими: 1, 3,3, 5, 5, 5, 7, 7. Решта елементів вибірки дорівнюють 9. Укажіть число, яке може бути середнім арифметичним значенням цієї вибірки.
За першу годину автомобіль проїхав 60 км, за другу – 80 км, а за третю – 120 км. Визначте на якій з діаграм зображено правильно розподіл шляху за годинами.
У школі виміряли зріст 90 шестикласників з точністю до 5 см. Результати вимірювань відобразили у вигляді стовпчастої діаграми. Укажіть моду вибірки.
На державній підсумковій атестації з математики десять учнів отримали такі оцінки: 11; 10; 9; 8; 8; 7; 6; 5; 3; 2. Знайдіть різницю між розмахом і середнім значенням вибірки.
Котра з діаграм відповідає цій частотній таблиці?
У забігу на 100 м брали участь хлопці 9-го класу. Виберіть правильний полігон частот, заданих таблицею з результатами забігу
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома