Хворий звернувся із скаргою на кровохаркання впродовж тривалого часу. Яке захворювання слід запідозрити?
При обстеженні у хворого виявили “склоподібне” харкотиння, а також наявність у мокротинні спіралей Куршмана, кристалів Шарко-Лейдена. Для якого захворювання характерні дані зміни:
При проведенні медсестринського обстеження важкохворого, який скаржиться на біль в грудній клітці, кашель із виділенням “іржавого” мокротиння, виявили підвищення температури тіла до 39°С. Яке захворювання може запідозрити медсестра у пацієнта?
Пацієнт знаходиться на лікуванні у терапевт-тичному відділенні з підозрою на пухлину легень. До якого ендоскопічного обстеження медсестра підготує пацієнта?
У хворого на гіпертонічну хворобу виник напад ядухи. АТ- 220/100 мм рт.ст. У легенях поодинокі вологі хрипи в нижніх відділах. Яке ускладнення розвинулося?
Пацієнт з приводу пневмонії призначений антибіотик - цефазолін. Раптово після першої ін’єкції у пацієнта з’явилось відчуття жару, потім став блідим, утруднення дихання; пульс ниткоподібний. АТ- 85/60мм рт.ст. Яке ускладнення виникло у пацієнта?
Хвора 41 р., скаржиться на підвищення температури до 39,5°C, кашель з виділенням “іржавого” харкотиння, задишку, біль у правій половині грудної клітки, що посилюється під час дихання. Чим обумовлений біль у грудній клітці пацієнта?
У хворого Н. 62 років запідозрили рак легенів. Наявність яких клітин в мокротинні характерне для цього захворювання?
Пацієнт скаржиться на постійний кашель (більш зранку), з виділенням великої кількості харкотиння (до 200 мл) гнійного характеру іноді t°- 37,8°С; ЧД- 24/хв. Яке дослідження є найефективнішим для уточнення діагнозу?
В терапевтичне відділення поступив пацієнт на сухий плеврит. Яка його основна проблема?
До сімейної медичної сестри звернувся пацієнт зі скаргами на виражену задишку із утрудненим видихом, кашель нападоподібний з виділенням тягучого склоподібного мокротиння. Яка основна проблема пацієнта?
У хворого 70 років бронхіальна астма. Почався напад експіраторної задишки. Яке положення медична сестра надасть хворому?
Який лікарський засіб можна прийняти пацієнту з нападом бронхіальної астми?
Який характер кашлю визначає медсестра у пацієнта із сухим плевритом?
Пацієнт 42 років поскаржився медсестрі, що він кашляє та виділяє харкотиння 3 місяці поспіль протягом 2-х років. Про яке захворювання можна подумати в даному випадку?
У хворого набряк легенів. Який характер має харкотиння при цьому стані?
Хвора 35 р. скаржиться на задишку, відчуття стискання в правому боці, загальну слабкість, температуру - 38,2-38,6°С, пітливість. При госпіталізації хворої виставлений діагноз: “Правобічний ексудативний плеврит”. Лікар призначив плевральну пункцію. Яке положення повинна надати пацієнтці медсестра при підготовці до проведення плевральної пункції?
Який метод профілактичного обстеження населення використовується для ранньої діагностики туберкульозу та онкопатології?
Пацієнт 36 р. скаржиться на озноб, підвищення температури, сухий кашель, сильний біль у правій половині грудної клітки, який посилюється при диханні. При огляді: температура - 37,8°С. Права половина грудної клітки відстає в акті дихання, вислуховується шум тертя плеври. Лікарський діагноз: правобічний сухий плеврит. Вкажіть положення пацієнта, яке зменшить біль у грудній клітці:
Медична сестра проводить санітарно-просвітню роботу з приводу виникнення захворювання на туберкульоз легенів. Який мікроорганізм викликає це захворювання?
Пацієнт 60 років хворіє на хронічне обструктивне захворювання легень протягом 7-ми років. Турбують періодичне підвищення температури тіла, кашель із слизово-гнійним харкотинням, задишка. Яка проблема є провідною?
Ви - сімейна медсестра, здійснюєте догляд за пацієнтом з гострим бронхітом. Лікар призначив відхаркувальний та бронхолітичний препарати. Який найдоцільніший шлях введення даних лікарських засобів,
5. При обстеженні у хворого виявили ''склоподібне'' харкотиння, а також наявність у мокротинні спіралей Куршмана, кристалів Шарко- Лейдена. Для якого захворювання характерні дані зміни?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома