Вказати, які з поданих слів не належать до самостійних частин мови.
Вказати рядок, у якому всі слова належать до самостійних частин мови
За емоційним забарвленням речення характеризують як:
Визначити вид поданого речення ( розділові знаки випущено):
Назавтра вже знав міщанку Перпетую сімнадцяти років від народження худого дворянського роду Ізоватових з містечка Бахмут Катеринославської губернії виписала собі донька козелецького предводителя......
Визначити вид подпного речення (розділові знаки пропущено)
Любов це той щем без якого нас немає.
Складним реченням з різними видами зв'язку називається ......
Серед поданих речень вказати просте речення:
У якому з варіантів поданих реченнь правильно поставлені розділові знаки.
Визначити кількість граматичних основ у поданому реченні (розділові знаки пропущено)
Є думка що на спадок можуть претендувати лише ті з них які існували на той час і продовжують існувати нині.
Серед поданих речень вкажіть просте.
Прочитати уривок, перевірити орфографію. Вказати кількість допущених у тексті помилок.
Як що колись куповатиму замiський будинок, вiн ховатиметься вiд мiста на значнiй вiдстанi – достатнiй, аби вiтчути смак втечi. Щоб довго меготiли за вiкном поля, лiси та пагорби, а стрiчька дороги роскручувалася й розкручувалася зпiд колiс. Аби одна реальнiсьть поступово пирейшла в iншу, а я за той час отримала б можливiсть вистигнути вiд напруги, як та вимкнута перегрiта пiчь. I насолодитись розкiшю мовчання. Отож в аудiо книжках не було зараз потреби.
Прочитати текст, перевірити пунктуацію кожного речення.
Вказати кількість допущених помилок у ньому.
Зупинилася на узбiччi. Повiтря прозоре i смачне, нiби джерельна вода. Двi однаковi гори синiли в призахiдному туманi. Серпантином униз звивалась дорога аби далi знову вискочити угору, ще вище, назустрiч мальовничим краєвидам. Чому я так рiдко тiшу себе дрiбними радощами. Вiд них найбiльша втiха. Зупинитися i вийти з машини – така проста, усiм доступна насолода. Спостерегти змiни в деревах та травi, вiдчути рiзницю мiж денним та вечiрнiм повiтрям. Запам’ятати гру кольорiв та вiдтiнкiв на жовтневих пагорбах.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома