Підсумкове тестування (ЗНО)

Додано: 23 березня 2020
Предмет: Українська література, 11 клас
Тест виконано: 61 раз
12 запитань
Запитання 1

Рядки

Чогось мені, козаченьки,

Мед-вино не п’ється:

Десь-то син мій, Морозенко,

З татарами б’ється!

узято з

варіанти відповідей

А історичної пісні

Б народної думи

В народної балади

Г родинно-побутової пісні

Д календарно-обрядової пісні


Запитання 2

Із «золотим словом» Святослав звертається до руських князів з метою

варіанти відповідей

А закликати до об’єднання в боротьбі проти половців

Б описати хід бойових дій та наголосити на великих утратах

В припинити боротьбу проти половців через порожню скарбницю

Г повідомити про обставини полону князя Ігоря

Д запропонувати мир половцям

Запитання 3

Вислів давньогрецького філософа Епікура «Дякуємо блаженній природі за те, що потрібне зробила неважким, а важке непотрібним» використано у творі

варіанти відповідей

А «Бджола та Шершень»

Б «Маруся Чурай»

В «Чорна рада»

Г «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»

Д «Наталка Полтавка»

 

Запитання 4

Образ Івана Брюховецького з роману «Чорна рада» схарактеризовано в рядку

варіанти відповідей

А курінний отаман, людина високих моральних якостей

Б ідеал освіченого гетьмана, здатного об’єднати Україну

В священик-полковник, представник патріотичної козацької старшини

Г владолюбний політичний авантюрист без честі й совісті

Д веселий і добродушний пан із козаків, ідеал гармонійного хуторянина

Запитання 5

На прощу до Києва вирушають героїні обох творів у рядку

варіанти відповідей

А «Дума про Марусю Богуславку» та «Кайдашева сім’я»

Б «Маруся» та «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»

В «Наталка Полтавка» та «Мартин Боруля»

Г «Кайдашева сім’я» та «Маруся Чурай»


Д«Маруся Чурай» та «Тигролови»

Запитання 6

Ідея соборності України, пошуки суспільної сили, спроможної згуртувати й об’єднати націю, характерні для обох творів у рядку

варіанти відповідей

А «Тіні забутих предків» та «Чорна рада»

Б «Чорна рада» та «І мертвим, і живим, і ненарожденним…»

В «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» та «Чорна рада»

Г «Я (Романтика)» та «І мертвим, і живим, і ненарожденним…»

Д «Тигролови» та «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»

Запитання 7

Словами «А ще думаю: “Чому вони не одружилися, так одне одного чуючи?” “Тоді не було б тебе…” – шумить велика “татова” сосна» закінчується твір

варіанти відповідей

А «Маруся Чурай»

Б «Лісова пісня»

В «Три зозулі з поклоном»

Г «Зачарована Десна»

Д «Тіні забутих предків»

Запитання 8

«Часто трапляються сім’ї, в котрих буває така колотнеча та завсідня лайка та сварка, що життя в хаті стає якимсь пеклом», – сказано про твір, у якому є такий епізод

варіанти відповідей

А чоловік бере уроки «правильних проізношеній»

Б батько віддає сина в москалі

В герой спускається в пекло

Г громада у волості обирає односельця за десяцького

Д герой розповідає притчу про дерева

Запитання 9

Сповідь ліричного героя коханій, яка згордувала його почуттями, – це провідний мотив твору

варіанти відповідей

А «Задивляюсь у твої зіниці…»

Б «Чого являєшся мені у сні?..»

В «Contra spem spero!»

Г «Блакитна Панна»

Д «Чари ночі»

Запитання 10

«Але картиною над картинами була картина страшного Божого суду, що її мати купила за курку на ярмарку на страх лютим своїм ворогам – бабі, дідові і батькові. Вона була така страшенна й разом з тим повчальна, що на неї боявсь дивитися навіть Пірат…» – згадує оповідач твору

варіанти відповідей

А «Тіні забутих предків»

Б «Кайдашева сім’я»

В «Зачарована Десна»

Г «Майстер корабля »

Д «Три зозулі з поклоном»

Запитання 11

«Йду поміж люди. Душа готова, струни тугі, наладжені, вона вже грає...» – розмірковує оповідач твору

варіанти відповідей

А Валер’яна Підмогильного

Б Ольги Кобилянської

В Юрія Яновського

Г Михайла Коцюбинського

Д Григора Тютюнника

Запитання 12

Рядки Івана Андрусяка

лузає сім’я плодить бацили

ходить по колу лається ямбом

я не приніс тобі славу і силу

тільки маленьку жовту троянду

передають хаос світовідчуття, емоційний стан сучасної людини, які характерні для літератури

варіанти відповідей

А сентименталізму

Б імпресіонізму

В неоромантизму

Г неокласицизму

Д постмодернізму

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест