тест для конкурсантів

Додано: 12 листопада 2020
Предмет: Українська мова
Тест виконано: 64 рази
40 запитань
Запитання 1

1. З чого починається внутрішня мотивація учня?

варіанти відповідей

а) самонаказу

б) самоодобрення

в) самоаналізу

г) самонавіювання

Запитання 2

2. Для чого вчителю потрібно знати вікові особливості дітей?

варіанти відповідей

 а) вікова періодизація – це точна схема психічного розвитку дитини, у відповідності до якої розробляються і застосовуються універсальні засоби виховання

 б) на основі вікової періодизації вчитель здійснює вивчення індивідуальних особливостей дітей, які враховує в процесі навчально-виховної діяльності

в) знання вікової періодизації дає можливість учителю побачити ріст і розвиток біологічного фонду людини

г) для вчителя знання вікових особливостей не має реального сенсу, оскільки всі його методи виховання ґрунтуються на знанні індивідуальних особливостей учнів

Запитання 3

3. Яке з визначень науки психології найповніше?

варіанти відповідей

а) психологія - це наука про особистість, її властивості та їх формування

б) психологія - це наука, що вивчає закони діяльності дітей і дорослих

в) психологія - це наука про психічні процеси, що є вищою формою відображення матеріального світу

г) психологія - це наука про закономірності виникнення, розвитку і прояву психіки, свідомості людини

Запитання 4

4. До яких психічних явищ відносяться названі прояви психічної діяльності людини: відчуття, сприймання, запам'ятовування, відтворення, уява, мислення, почуття, воля?

варіанти відповідей

а) психічні процеси

б) психічні стани

в) психічні властивості особистості

г) особистість

Запитання 5

5. Початкове формування характеру, позиції школяра, невідповідність між знанням моральних норм і поведінкою, невміння враховувати свої можливості - це особливість…?

варіанти відповідей

а) дошкільного віку

б) молодшого шкільного віку

в) підліткового віку

г) старшого шкільного віку

Запитання 6

6. Виховання – це:

варіанти відповідей

а) цілеспрямована діяльність, за допомогою якої одна людина намагається вплинути на розвиток інших;

б) процес внутрішніх змін в структурі особистості, обумовлений дією біологічних та соціальних факторів;

в) процес засвоєння індивідом суспільно-накопиченого досвіду;

г) цілеспрямований процес впливу особистості на саму себе з метою самовдосконалення.

Запитання 7

7. Який стиль педагогічного спілкування характеризується низьким рівнем вимогливості до учнів, поблажливістю, низьким рівнем контролю з боку вчителя та погіршенням дисципліни?

варіанти відповідей

а) ліберальний;

б) стиль спілкування на основі спільної творчої діяльності;

в) демократичний;

г) авторитарний.

Запитання 8

8. Предметом педагогіки є:

варіанти відповідей

а) виховна діяльність, що здійснюється в закладах освіти людьми, уповноваженими на це суспільством;

б) цілісний процес виховання й освіти, розвиток соціально активної особистості;

в) закономірності виховання;

г) теоретичні питання навчання та виховання.

Запитання 9

9. Основні категорії педагогіки:

варіанти відповідей

а) виховання, навчання, освіта, розвиток;

б) пам'ять, воля, мислення;

в) об’єкт і суб’єкт виховання;

г) напрямки і зміст виховання.

Запитання 10

10. Методи виховання – це:

варіанти відповідей

а) шлях досягнення поставленої мети;

б) виховна година;

в) моральне виховання;

г) облік індивідуальних особливостей особистості.

Запитання 11

11. Педмайстерність – це…..

варіанти відповідей

а) наука про учня;

б) наука про виховання та навчання школяра;

в) наука про професійну компетентну діяльність учителя;

г) наука про навчання як спеціально організовану діяльність.

Запитання 12

12. Суб'єктом педагогічної діяльності є:

варіанти відповідей

а) вчитель;

б) учень;

в) методи навчання і виховання.

Запитання 13

13. Самовиховання вчителя – це:

варіанти відповідей

а) організація позакласної діяльності учнів початкової школи;

б) формування людиною своєї особистості відповідно до свідомо поставленої мети;

в) участь у навчально-виховній діяльності;

г) організація роботи з батьками дітей.

Запитання 14

14. Психологічна стійкість у професійній діяльності:

варіанти відповідей

а) позитивне емоційне ставлення до себе, дітей, праці;

б) негативні емоції;

в) мінорний тон;

г) емоційні переживання.

Запитання 15

15. Якості, які дають змогу вчителю здійснювати свою професійну діяльність:

варіанти відповідей

а) альтруїзм;

б) авторитарність;

в) впевненість у собі, відсутність страху перед дітьми

Запитання 16

16. Головними критеріями передового педагогічного досвіду є:

варіанти відповідей

а) актуальність, перспективність, новизна результатів, результативність;

б) особистість автора досвіду;

в) наявність матеріальних умов для поширення досвіду;

г) оригінальність форм досвіду.

Запитання 17

17. Навчання – це…..

варіанти відповідей

а) процес і результат сприймання індивідуального досвіду;

б) активність суб’єкта діяльності;

в) цілеспрямована послідовна передача досвіду іншій людині в спеціально організованих умовах.

Запитання 18

18. Новаторський педагогічний досвід – це:

варіанти відповідей

а) методика роботи вчителя початкової школи ;

б) використання передових ідей в особистісному досвіді вчителя;

в) педагогічні ідеї, що виходять за рамки існуючих нормативів і сприяють створенню нових педагогічних технологій і систем.

Запитання 19

19. Передовий педагогічний досвід – це:

варіанти відповідей

а) накопичення передових ідей в системі роботи вчителя;

б) педагогічні ідеї у найефективнішому використанні форм, методів, прийомів і засобів навчання та виховання;

в) технологія роботи вчителя початкової школи;

г) науково-методичні положення, які забезпечують якість процесу засвоєння досвіду.

Запитання 20

20. Методи вивчення передового досвіду:

варіанти відповідей

а) спостереження за роботою вчителя;

б) перегляд фрагментів фільмів;

в) перегляд методичної літератури;

г) дослідження з певних тем.

Запитання 21

21. Яка зі змістових ліній програми передбачає розвиток усного і писемного мовлення учнів, їх вміння користуватися мовою як засобом спілкування, пізнання і впливу:

варіанти відповідей

а) мовна;

б) мовленнєва;

в) соціокультурна;

г) діяльнісна.

Запитання 22

22. Яка зі змістових ліній програми передбачає засвоєння загальних знань про одиниці різних мовних рівнів?

варіанти відповідей

а) мовна;

б) мовленнєва;

в) соціокультурна;

г) діяльнісна.

Запитання 23

23. Підзаголовок «Хроніка 1663 року» має твір:

варіанти відповідей

а) Панаса Мирного

б) Тараса Шевченка

в) Пантелеймона Куліша

г) Михайла Коцюбинського

Запитання 24

24. Образ селянина, який у пошуках правди став злочинцем, змальовано у творі:

варіанти відповідей

а) «Чорна рада»

б) «Тигролови»

в) «Я (Романтика)»

г) «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»

Запитання 25

25. Лозов’ягін – справжнє прізвище автора:

варіанти відповідей

а) пригодницького роману

б) роману в новелах

в) кіноповісті

г) усмішки

Запитання 26

26. «Соню, сходи до неї і скажи, що я послав їй, як співав на ярмарках Зінківських бандуристочка сліпий, послав три зозулі з поклоном, та не знаю, чи перелетять вони Сибір несходиму, а чи впадуть од морозу…» – пише додому герой твору:

варіанти відповідей

а) Олеся Гончара

б) Валер’яна Підмогильного

в) Олександра Довженка

г) Григора Тютюнника

Запитання 27

27. У рядку "Любові усміх квітне раз – ще й тлінно..." основним художнім засобом є:

варіанти відповідей

а) метафора

б) порівняння

в) гіпербола

г) паралелізм

Запитання 28

28. Темою твору «Україна в огні» є:

варіанти відповідей

а) життя української родини в добу Руїни

б) спогади автора про Першу світову війну

в) визволення Києва від фашистських загарбників

г) трагічні події Другої світової війни

Запитання 29

29. Скільки літер в українській мові використовується для позначення голосних звуків?

варіанти відповідей

а) Шість

б) Десять

в) Чотири

Запитання 30

30. Які із зазначених вправ передбачають усунення одноманітності тексту, роблять мовлення стилістично досконалішим?

варіанти відповідей

а) вправи на вибір слів, близьких за значенням;

б) вправи на групування слів, близьких за значенням;

в) вправи на розташування синонімів за ступенем інтенсивності ознаки;

г) вправи на заміну повторюваних слів синонімами в тексті

Запитання 31

31. Жанр роману «Вершники» Ю.Яновського:

варіанти відповідей

а) роман у віршах;

б) роман у новелах;

в) історичний роман;

г) психологічний роман.

Запитання 32

32. Частку НЕ треба писати разом у варіанті

варіанти відповідей

а) не/зовсім зрозумілий

б) зошит не/підписано

в) не/всі з цим обізнані

г) не/забутня подорож

Запитання 33

33. Без апострофа треба писати всі слова в рядку

варіанти відповідей

а) верб..я, кур..йозний, тьм..яний

б) моркв..яний, розз..явити, цв..яшок

в) дзв..якнути, ін..єкція, різдв..яний

г) духм..яний, присв..ята, прим..ятий

Запитання 34

34. Граматичну помилку допущено в рядку

варіанти відповідей

а) яскравіші декорації

б) краща інсценізація

в) найвиразніший монолог

г) щонайсучасне трактування

Запитання 35

35. Двокрапку треба поставити в складному безсполучниковому реченні

варіанти відповідей

а) Здобули волю відшукали долю.

б) Посієш впору збереш зерна гору.

в) Гаї шумлять я слухаю хмарки біжать милуюся.

г) Знаю одне мені вистачить сил подолать перешкоди.

Запитання 36

36. "Написати рідною мовою історичний роман, дотримуючись суворих правил форми, властивої цьому різновиду епосу" - таке завдання поставив перед собою

варіанти відповідей

а) Григорій Квітка-Основ'яненко

б) Панас Мирний

в) Пантелеймон Куліш

г) Михайло Коцюбинський

Запитання 37

37. "Парубок моторний/ І хлопець хоть куди козак, / Удавсь на всеє зле проворний, / Завзятіший од всіх бурлак" - сказано про персонажа

варіанти відповідей

а) поеми

б) балади

в) драми

г) комедії

Запитання 38

38. Образ Вічного революціонера оспівано в поезії

варіанти відповідей

а) Тараса Шевченка

б) Миколи Вороного

в) Івана Франка

г) Олександра Олеся

Запитання 39

39. Подвоєне нн треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка

варіанти відповідей

а) бездога..ий, страше..ий, студе..ий

б) невблага..ий, орли..ий, ешело..ий

в) незбагне..ий, моното..ий, безці..ий

г) леви..ий, електро..ий, благослове..ий

Запитання 40

40. Вставне слово, що вказує на послідовність і зв'язок думок, ужито в реченні

варіанти відповідей

а) Отже, сполучники поділяємо на сурядні й підрядні.

б) Кожна наукова теза, безперечно, вимагає доказів.

в) Такі експерименти, очевидно, необхідно продовжувати.

г) Зміст цього поняття, на мою думку, треба уточнити.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест