Урок української мови та літератури – це
2. Дидактичні вимоги до сучасного уроку української мови та літератури наведено в рядку
Система способів діяльності суб′єктів навчального процесу, сукупність прийомів, спрямованих на досягнення певної мети, засвоєння мовно – літературного матеріалу – це
Форма навчання на уроках української мови та літератури, що передбачає роботу цілісного колективу зі своїми особливостями взаємодії і орієнтована на активну співпрацю учнів, їх згуртованість та взаєморозуміння – це
З переліку тверджень виберіть словесні методи навчання, які використовують на уроках української мови та літератури
У котрому рядку є зайвий компонент?
7. Який прийом розвитку критичного мислення передбачає використання наведеного алгоритму?
1. Один іменник (поняття)
2. Два прикметники (яке воно?)
3. Три дієслова (що воно робить?)
4. Висновок із чотирьох слів (речення)
5. Іменник – резюме
Дидактичні ігри на уроках української мови та літератури – це
Головними критеріями передового педагогічного досвіду є:
Новаторський педагогічний досвід – це
Передовий педагогічний досвід – це
Міміка, жести, пантоміміка, проксеміка, такесика, візуальний контакт є засобами:
Уміння малювати, співати, ритмічно рухатися під музику,
писати вірші - це уміння
Якому поняттю відповідає визначення: «Комплекс властивостей особистості вчителя, який забезпечує високий рівень самоорганізації
професійної педагогічної діяльності на рефлексивній основі»
Проаналізуйте з інформацію.
Календарне планування уроків української мови та літератури вчитель здійснює (1) __________________, у тому числі з використанням друкованих чи електронних джерел. Формат, обсяг, структура, зміст та оформлення календарного планування (2)_______________. Установлення універсальних в межах закладу загальної середньої освіти міста, району чи області (3)______________ є (4)_____________. Під час розроблення календарного планування вчителю необхідно (5) _______________ послідовність формування очікуваних результатів навчання, враховуючи при цьому послідовність розгортання змісту (6)___________________.
У якому рядку правильно вказано слова, які треба вписати замість цифр у наведеному тексті?
На якому етапі уроку відбувається відтворення раніше засвоєних знань учнів, на яких ґрунтується вивчення нового навчального матеріалу, а також їх застосування в новій ситуації?
Проаналізуйте інформацію.
Під час вивчення теми «Спільнокореневі слова, що належать до різних частин мови» учитель запропонував дітям такі завдання:
1) прочитайте слова зима, зимовий, зимувати й поясніть, що в них спільного, і чим вони відрізняються
2)поміркуйте, якій темі присвячений сьогоднішній урок
3)прочитайте в підручнику інформацію про спільнокореневі слова
4)доберіть спільнокореневі слова до іменника праця
5) поміркуйте, чи спільнокореневими є пари слів праця і робота та праця і працівник; визначте, якою частиною мови є кожне з них; доведіть свою думку
6) зробіть висновок про те, до яких частин мови можуть належати спільнокореневі слова
Яка послідовність наведених завдань відповідає дослідницькому методу навчання?
У педагогіці терміном «компетентність» позначають таке поняття
Який спосіб візуалізації навчального
матеріалу зображено на малюнку?
Основоположними засадами компетентнісного підходу в навчанні є всі наведені, окрім
Проаналізуйте інформацію.
На уроці української мови вчитель запропонував учням
(1) разом вибрати тему заняття
(2) кожному вибрати одну з трьох вправ з указаного параграфа підручника й виконати її
(3)обмінятися зошитами й перевірити роботу сусіда за партою
(4)записати номер вправи для домашнього завдання
Якою цифрою позначено дії вчителя, що суперечать вимогам щодо організації навчальної діяльності в наведеній ситуації?
З-поміж наведених етапів уроку вкажіть той, назву якого потрібно вставити на місці пропуску
На етапі […] доцільно створювати проблемні ситуації, ставити проблемні запитання, пропонувати виконати завдання, які потребують нових знань. Використання таких прийомів інтригує учнів, викликає здивування, стурбованість, породжує бажання подолати труднощі, знайти вихід із ситуації, спонукає до навчально-пізнавальної діяльності
Яке з наведених завдань передбачає перевірку літературознавчих понять?
Ознайомтеся з інформацією
Після того, як учні написали словниковий диктант, учитель запропонував їм таке завдання: «Перевірте записані слова. Виправте виявлені помилки».
Яку навчальну дію мають виконати учні в цьому завданні?
Проаналізуйте опис фрагмента уроку.
Під час створення колективного проєкту «Книжка про наші добрі справи» кожна дитина написала твір-мініатюру на тему: «Мої добрі справи», проілюструвала його малюнками чи світлинами. Усі роботи зібрано й оформлено у вигляді книжки. Під час презентації проєкту учні почергово коротко повідомляли, про яку добру справу написав кожен у своєму творі.
Який інтерактивний прийом застосовано під час презентації проєкту?
Проаналізуйте інформацію.
На уроці української літератури під час аналізу художнього тексту вчитель використав один з методів розвитку критичного мислення, який необхідно реалізувати за наведеним алгоритмом.
1.Опишіть
2.Порівняйте
3.Назвіть асоціації
4.Проаналізуйте
5.Знайдіть застосування
6.Наведіть аргументи «за» і «проти»
Укажіть цей метод.
Який прийом розвитку критичного мислення представлено на малюнку?
Який прийом розвитку критичного мислення представлено в наведеному завданні?
Прочитайте текст, позначте слова або фрази відповідним символом і заповніть таблицю, використавши позначки як назви колонок.
Те, що мені було відомо
(V)
Це для мене абсолютно нове, неочікуване
(+)
Це суперечить моїм знанням й уявленням
(-)
Я хочу дізнатися про це більше
(?)
Проаналізуйте інформацію
Саморобна інтерактивна папка містить яскраво оформлені різноманітні пізнавальні матеріали з теми, що вивчають. Головна перевага в тому, що її створюють власноруч й оформлюють за власним бажанням – з додаванням різноманітних рухливих деталей, кишеньок, конвертиків, міні-книжечок чи інших елементів, що дає змогу структурувати інформацію, активно долучати учнів до навчального процесу та виявляти їхні творчі здібності.
Який різновид організації навчального матеріалу описано в наведеному тексті?
На якому етапі проєктної діяльності учні виконують такі завдання: обмірковують способи розв’язання проблеми, будують покроковий алгоритм діяльності, формують групи та розподіляють обов’язки, добирають джерела інформації з теми дослідження?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома