Тест до НТЗ.Розділ І.Основи медичних знань і домедичної допомоги

Додано: 21 квітня 2021
Предмет: Захист України, 11 клас
Тест виконано: 63 рази
12 запитань
Запитання 1

1.Ознаки зупинки серця:

варіанти відповідей

Відсутність свідомості

Відсутність самостійного дихання

Відсутність пульсу у крупних судинах

Відсутність пітливості

Запитання 2

2.Що з переліченого входить до рятувального ланцюжка у разі раптової зупинки серця?

варіанти відповідей

Швидке розпізнавання,виклик допомоги

СЛР(виграти час)

Дефібриляція(перезапуск серця)

Відновлення якості життя

Запитання 3

3.Що з переліченого відносать до алгоритму дій при використанні автоматичного зовнішнього дефібрилятора:

варіанти відповідей

увімкнути клеми самоклеючих електродів у відповідне гніздо на блоці управління

відкрити кришку АЗД

голосові повідомлення підкажуть ваші подальші дії

після нанесення розряду прдовжують виконувати СЛР

Запитання 4

4.Розмістіть у правильній послідовності дії по алгоритму надання постраждалому стабільного положення на боці:

а)рука,що далі від вас,згинається у ліктьовому суглобі ізаводиться за ближчу до вам щоку;

б)ногу,що далі від вас,зігніть у коліні(вона сдугує важелем)

в)руку,яка ближче до вас,розташуйте під прямим кутом до тулуба

г)різким рухом поверніть постраждалого на бік(тримаючи за зігнуті кінцівки)

варіанти відповідей

а,б,в,г

б,в.г,а

г,а,в,б

в,а,б,г

Запитання 5

5.Що з переліченого входить дотехніки виконання прийому Хеймліха:

варіанти відповідей

якщо людина,що подавилась, стоїть на ногах станьте позаду неї

обхопіть постраждалого обома руками на рівні верхньої частини живота

стисніть одну руку в кулак,іншою-зафіксуйте стиснутий кулак і итисніть його до тулуба

руками здійсніть рух,ніби ви одночасно хочете стиснути і підняти постраждалого

Запитання 6

6.Обери назви артерій,притискаючи які,можливо зупинити кровотечу:

варіанти відповідей

скронева,щелепна,підключична

підколінна,артерія стопи

сонна,стегнова,пахвова

підколінна,плечова

Запитання 7

7.Поставте у правильній послідовності порядок застосування турнікета:

1.Вкажіть час накладання турнікета

2.Зафіксуйте стрічку навколо кінцівки за допомогою двосторонньої липучки

3.Закрутіть стержень до зупинки кровотечі

4.Міцно затягніть турнікет

5.Надягніть на кінцівку петлю стрічки- липучки вище рани

варіанти відповідей

1,2,3,4,5

2,1,3,5,4

5,4,2,3,1

5,4,3,2,1

Запитання 8

8.Тампонування рани.Обепіть правильні твердження:

варіанти відповідей

проводять у разі поранень з вузьким раневим каналом

тампонування не є ефективним методом зупинки кровотечі з шиї

для тампонування рани ,з метою зупинки кровотечі,слід використовувати спеціальні кровоспинні бинти

Поверх тампонованої рани компресійна пов'язка не накладається

Запитання 9

9.До способів самодопомоги при зовнішніх кровотечах належать:

варіанти відповідей

накладання турнікета однією рукою на поранену руку

накладання турнікета двома руками на поранену ногу

накладання турнікета санітаром

затискання рани своїми руками чи рукою

Запитання 10

10.Особливості накладання шин.Обріть правильні твердження:

варіанти відповідей

шини накладають поверх одягу

шини щільно прикріпляються до травмованої кінцівки бинтуванням

шину не накладають з того боку, де уламки кісток виступають назовні

у разі закритих переломів не можна витягувати ногу перед накладанням транспортної шини

Запитання 11

11.Особливості накладання повязок на рани живота.Оберіть вірні твердження:

варіанти відповідей

якщо з рани видно нутрощі- не чіпайте їх

на нутрощі слід покласти вологу серветку та ватно- марлеве кільце

на верхню частину живота накладається спіралеподібна пов'язка,а на нижню- колрсоподібна

косинкову пов'язку накладають за значних опіків живота

Запитання 12

12.Особливості накладання пов'язок на рани грудної клітки:

варіанти відповідей

необхідно якнайшвидше герметично закрити рану

накладають оклюзійну пов'язку

якщо з рани стирчить предмет- витягнути його

якщо накладають пов'язку з підручних засобів ,її слід закріпити з трьох сторін

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест