Тест до оповідань «Загадка тринадцята, або хто зіпсував повітряного змія?» і «Загадка друга, або проблеми з математикою» Ґжеґож Касдепке

12 запитань
Запитання 1

1. Як звали детективів?


 

  

варіанти відповідей

Детектив Нишпорка і Голочка

Детектив Голочка і Ниточка

Детектив Ниточка і Рожеві Окуляри

Детектив Нишпорка і Ниточка

Запитання 2

2. Де розмістив табличку "Детективне агенство "Рожеві Окуляри" детектив Ниточка?


 

 


варіанти відповідей

 у наметі

 на лавці

у готелі

  у кабінеті

 

Запитання 3

 З яким навчальним предметом у хлопчика була проблема?




  

варіанти відповідей

 з українською мовою

 з англійською мовою

  з математикою

з літературним читанням

Запитання 4

Детектив Нишпорка перевіз агенцію "Рожеві окуляри" ...




  

варіанти відповідей

на берег моря

 на берег річки

на берег озера

на березі океану

Запитання 5

 У якому журналі хлопчик прочитав про детектива Нишпорку?


 

  

варіанти відповідей

 "Зайчик-побігайчик"

"Коник-Стрибунець"

"Лисичка-сестричка"

"Вовчик-братик"

Запитання 6

Коли розпочалася справа детектива Ниточки?


  

 

варіанти відповідей

вранці

 по обіді

ввечері

Запитання 7

Що лежало перед хлопцем у траві?


 

 

  

 

варіанти відповідей

 повітряна куля

порваний м'яч

 повітряний змій

 повітряний пластилін

Запитання 8

З чого був зроблений повітряний змій?


 

  

  

  

варіанти відповідей

з поліетилену

з дощечок і паперу

з паперу

з дощечок

Запитання 9

Скільки випусків журналу "Коник-стрибунець" може бути випущено?


 

варіанти відповідей

40

26

54

28

Запитання 10

Для чого хлопчик робив повітряного змія?


  

  

варіанти відповідей

для подарунка другові

щоб грати з друзями

 для конкурсу

  

побився об заклад

Запитання 11

Кого звинуватив детектив Ниточка?



 

 

варіанти відповідей

 дівчаток

 найкращого друга хлопця

 самого хлопця

Запитання 12

Чому повітряний змій виявився мокрим?



 

  

варіанти відповідей

 хтось розлив на нього воду

 від дощу

від вранішньої роси

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест