Тест (Екзаменаційний) "Організація дорожнього руху" Варіант №10

Додано: 9 червня 2022
Предмет: Технології
Тест виконано: 6 разів
12 запитань
Запитання 1

1.     Служба безпеки руху на автомобільному транспорті має структуру:

варіанти відповідей

А)Однорівневу (служба міністерства)


В)Трирівневу (служба міністерства, служба міжнародного об’єднання, служба транспортного підприємства)

С)Дворівневу (служба міжнародного об’єднання, служба транспортного підприємства)

Запитання 2

2. Що таке технічний стан транспортного засобу?

варіанти відповідей

А)Ступінь його готовності до роботи


В)Ступінь його готовності до ТО

С)Ступінь його готовності до завантаження

Запитання 3

3. Метою службового розслідування є:

варіанти відповідей

А)Розробка заходів щодо усунення причин


В)Причини і події

С)Встановлення обставин, умов і причин виникнення ДТП

Запитання 4

4. По складу учасників експертизи ділять:

варіанти відповідей

А)Однособові, комісійні та комплексні


В)Багатоособові, комплексні

С)Одноособові, комісійні

Запитання 5

5. Транспортні детектори поділяються на:

варіанти відповідей

А)Безконтактні, ультразвукові, електромагнітні


В)Фото елементні, безконтактні, електромагнітні

С)Контактні, ультразвукові, електромагнітні

Запитання 6

6.  Судова експертиза це:

варіанти відповідей

А)Процесуальна дія , що досліджує обставини справи про ДТП


В)Процесуальна дія, що досліджує причини ДТП

С)Процесуальна дія, що досліджує фактори ДТП

Запитання 7

7.  Вирівнювання транспортного потоку слід розглядати в аспектах:


варіанти відповідей

А)По типах ТЗ, по напрямкові подальшого руху, по меті руху



В)По інтенсивності, по напрямкові подальшого руху, по меті руху

С)По пропускній здатності, по напрямкові подальшого руху, по меті руху

Запитання 8

8. Однією з основних задач транспортного підприємства є:

варіанти відповідей

А)Попередження будь – яких несправностей


В) Обслуговвування транспортних засобів

С)Попередження ДТП

Запитання 9

9. Каналізування руху в зоні перехресть призначене:


варіанти відповідей

А)Для скорочення числа й небезпеки конфліктних крапок



В)Для скорочення пропускної здатності

С)Для оптимізації швидкості руху

Запитання 10

10. Швидкість повідомлення це:

.



варіанти відповідей

В)Обернено пропорційна витратам часу на пересування транспортних засобів по ВДМ.

С)Прямо пропорційна витратам часу на очікування транспорту на зупинці

А)Прямо пропорційна витратам часу на пересування транспортних засобів по ВДМ

Запитання 11

11.

Задача № 7

 Розрахувати кількість ДТП, які можуть бути попереджені в результаті впровадження заходу з ОДР за рік, якщо відомо: кількість ДТП в період “до”=9 од.,    середньодобова інтенсивність руху в період «до» = 8,5 авт/доб•103., «після» = 8,6 авт/доб•103; ; число днів в період “до”= 420 , “після”= 400., середній відсоток скорочення числа ДТП = 0,5.


варіанти відповідей

1450

3590

2690

Запитання 12

12.

Задача № 8

 Розрахувати середній відсоток скорочення числа ДТП якщо відомо що, період “до" впровадження заходу більш тривалий за часом, ніж після впровадження: розрахункове число ДТП в період “після” =5 од. , кількість ДТП в період “до” = 9 од., середньодобова інтенсивність руху в період «до» =8,5 авт/доб•103 і «після» = 8,6 авт/доб•103 , число днів в період “до”= 420 , “після”= 400, кількість ДТП в період «після»= 5 од.

варіанти відповідей

67

56

98

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест