Тест (Екзаменаційний) "Організація дорожнього руху" Варіант №2

Додано: 9 червня 2022
Предмет: Технології, 11 клас
Тест виконано: 6 разів
12 запитань
Запитання 1

1. Що таке технічний стан транспортного засобу?

варіанти відповідей

А)Ступінь його готовності до роботи

В)Ступінь його готовності до ТО

С)Ступінь його готовності до завантаження

Запитання 2

2. Служба безпеки руху на автомобільному транспорті має структуру:

варіанти відповідей

А)Однорівневу (служба міністерства)

В)Трирівневу (служба міністерства, служба міжнародного об’єднання, служба транспортного підприємства)

С) Дворівневу (служба міжнародного об’єднання, служба транспортного підприємства)

Запитання 3

3. Методи вивчення ДТП:

варіанти відповідей

А) Імовірнісний

В)детермінований

С)Імовірнісний, детермінований

Запитання 4

4. Транспортні детектори поділяються на :

варіанти відповідей

А)Безконтактні, ультразвукові, електромагнітні

В)Фото елементні, безконтактні, електромагнітні

С)Контактні, ультразвукові, електромагнітні

Запитання 5

5. Каналізування руху в зоні перехресть призначене:


варіанти відповідей

А)Для скорочення числа й небезпеки конфліктних крапок 


В) Для скорочення пропускної здатності


С) Для оптимізації швидкості руху

Запитання 6

6. Під оптимізацією швидкості руху слід розуміти:

варіанти відповідей

А)Швидкісний режим транспорту з метою підвищення безпеки руху, інтенсивності, швидкості повідомлення


В)Швидкісний режим транспорту з метою підвищення безпеки руху, пропускної здатності, швидкості руху


С)Швидкісний режим транспорту з метою підвищення безпеки руху, пропускної здатності, швидкості повідомлення


Запитання 7

7. Поняття диференціація смуг:


варіанти відповідей

А)розподіл на якісно відмінні частини легкові та вантажні автомобілі


В)розподіл на якісно відмінні частини тротуари і проїзну частину


С) розподіл на якісно відмінні частини доріг пасажирського і вантажного рухів

Запитання 8

8. Під затором мається на увазі:


варіанти відповідей

А)не рухливий стан транспортного потоку внаслідок його граничного ущільнення 

В)мало рухливий стан транспортного потоку внаслідок його граничного ущільнення .


С)не рухливий стан транспортного потоку внаслідок його граничного уповільнення .

Запитання 9

9. Основні вимоги, пропоновані до проти сліпучих огороджень зводяться до наступного:


варіанти відповідей

А)висота огородження повинна бути не менше 160мм, а нижнього краю не більше 50мм від поверхні дороги., огородження не повинне пропускати світловий потік фаз зустрічних автомобілів при куті дії в межах 0-300.


В)висота огородження повинна бути не менше 1600 м, а нижнього краю не більше 450 м від поверхні дороги., огородження не повинне пропускати світловий потік фаз зустрічних автомобілів при куті дії в межах 0-500.


С)висота огородження повинна бути не менше 1600мм, а нижнього краю не більше 450мм від поверхні дороги., огородження не повинне пропускати світловий потік фаз зустрічних автомобілів при куті дії в межах 0-200.

Запитання 10

10. Фактори та причини, що сприяють виникненню ДТП:


варіанти відповідей

А)Людина, транспортні засоби, дорога


В)Інтенсивність, людина, дорога


С)Погодно – кліматичні умови, транспортні засоби, дорога

Запитання 11

Задача №3

Розрахувати коефіцієнт тяжкості, якщо відомо загальна кількість ДТП = 13 од. та кількість ДТП з пораненими = 3 од.

варіанти відповідей

А)0,23

В)3

С)0,95

Запитання 12

Задача № 6

 Розрахувати показник небезпеки елементу вулично-дорожної мережі для інтегральної оцінки небезпеки , якщо відомо що: кількість ДТП з пораненими з проявами інвалідності = 3 од., кількість ДТП з загибеллю дорослої людини = 5 од, кількість ДТП із загибеллю дитини= 2 од., кількість ДТП з легкими тілесними ушкодженнями = 15 од.,    Nί = 250 авт/доб інтенсивність транспортного потоку на даній ділянці дороги

варіанти відповідей

А) 0,10

В)0,008

С)0,50

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест