Тест (Екзаменаційний) "Організація дорожнього руху" Варіант №9

Додано: 9 червня 2022
Предмет: Технології
Тест виконано: 3 рази
12 запитань
Запитання 1

1.  Вимоги які повинні пред’являтися до проекту організації руху:


варіанти відповідей

А)Підвищення рівня обслуговування, зниження економічних втрат транспортного процесу, поліпшення екологічних показників на вулично- дорожній мережі.


В)Підвищення рівня безпеки руху, зниження економічних втрат транспортного процесу, поліпшення екологічних показників на вулично- дорожній мережі

С)Підвищення рівня безпеки руху, інтенсивності, поліпшення екологічних показників на вулично- дорожній мережі.

Запитання 2

2 . Перехрестям називається:


варіанти відповідей

А)місце перетину вулиць



В)місце перетину тротуарів

С) місце перетину велосипедних доріжок

Запитання 3

3. Під оптимізацією швидкості руху слід розуміти

варіанти відповідей

А)Швидкісний режим транспорту з метою підвищення безпеки руху, інтенсивності, швидкості повідомлення


В)Швидкісний режим транспорту з метою підвищення безпеки руху, пропускної здатності, швидкості руху

С)Швидкісний режим транспорту з метою підвищення безпеки руху, пропускної здатності, швидкості повідомлення

Запитання 4

4.    Які види передбачені проектної документації:


варіанти відповідей

А)Схема організації руху, організація умов для безпечного й зручного руху пішоходів


В)Каналізування транспортних потоків, проект організації руху у районі( на маршруті руху по ВДМ, на магістралі, у транспортному вузлі).

С)Схема організації руху, проект організації руху у районі( на маршруті руху по ВДМ, на магістралі, у транспортному вузлі)

Запитання 5

5.  Класифікація однобічного руху:


варіанти відповідей

А)Повне постійне, повне тимчасове, неповне (часткове), реверсивне (змінне)


В)Повне постійне, повне тимчасове, неповне (тимчасове), реверсивне (змінне)

С)Повне постійне, повне тимчасове, неповне (часткове), реверсивне (постійне)

Запитання 6

6. Судова експертиза це:

варіанти відповідей

А)Процесуальна дія , що досліджує обставини справи про ДТП


В)Процесуальна дія, що досліджує причини ДТП

С)Процесуальна дія, що досліджує фактори ДТП

Запитання 7

7.  Метою службового розслідування є:

варіанти відповідей

А)Розробка заходів щодо усунення причин


В)Причини і події

С)Встановлення обставин, умов і причин виникнення ДТП

Запитання 8

8. Однією з основних задач транспортного підприємства є:

варіанти відповідей

А)Попередження будь – яких несправностей


В) Обслуговвування транспортних засобів

С)Попередження ДТП

Запитання 9

9. При вирівнюванні транспортного потоку по меті руху виділяють:


варіанти відповідей

А)Транзитний, і місцевий рух.


В)Рух загального транспорту, транзитний рух

С)Місцевий та загальний рух

Запитання 10

10.    Швидкість повідомлення це:


варіанти відповідей

В)Обернено пропорційна витратам часу на пересування транспортних засобів по ВДМ.

С)Прямо пропорційна витратам часу на очікування транспорту на зупинці

А)Прямо пропорційна витратам часу на пересування транспортних засобів по ВДМ.

Запитання 11

11.

Задача №4

Розрахувати коефіцієнт тяжкості, якщо відомо загальна кількість ДТП = 13 од. та кількість ДТП з пораненими = 3 од.

варіанти відповідей

0,55

0,66

0,77

Запитання 12

Задача № 8

 Розрахувати середній відсоток скорочення числа ДТП якщо відомо що, період “до" впровадження заходу більш тривалий за часом, ніж після впровадження: розрахункове число ДТП в період “після” =5 од. , кількість ДТП в період “до” = 9 од., середньодобова інтенсивність руху в період «до» =8,5 авт/доб•103 і «після» = 8,6 авт/доб•103 , число днів в період “до”= 420 , “після”= 400, кількість ДТП в період «після»= 5 од. 

варіанти відповідей

58

67

96

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест